2015年5月5日 星期二

盡興的—晚【盛八】頂級日本飛驒和牛放題



是日放工約埋三五知己一齊去食火鍋放題,

今次就大家近屋企,可以傾耐D,

決定試下旺角這間:盛八日式火鍋放題店


朋友們今餐話要豪一次!

所以我地要左頂級日本飛驒和牛放題~


我地仲叫左4個湯底,

包括:蕃茄濃湯、甜醬油湯、昆布海鹽清湯、黑蒜豬骨湯

貪心可以一次過試多幾個味XD,



趁湯底未到,當然出去睇下有什麼食物和飲品可以拿~




一入去就比個朱力噴泉吸引!

旁邊綠色的是抹茶朱力啊!


我知是不合符前後次序,

不過我見到這些甜品又忍唔住多幾眼。









混醬區醬料都算多選擇:





而且喜歡佢地方闊落,

不會擠滿人混亂地混醬。


 野飲任飲,選擇都多,

除左一般紙包飲品同汽水,


仲有特別地教你自己溝特飲。



配料也好多!喜歡食乜就拎乜,





我一定拎粟米!



這個心形魚蛋係咪好特別呢?



麵條裝到好靚~




仲有—些已熟的食物,

都是放題任食~




首先刺身係必食之最!

之後係飯,炸物, 前菜,冷麵等。







不知不覺, 全張枱都係食物Xd~




食物質素是不錯的, 

刺身ok新鮮。

試下店中推介:



就是油炸鬼醸了不同的肉,

感覺不如分開返佢地更好....

因為餡熟既時候,油炸鬼就太淋..

講返四個湯底:

我最鐘意甜醬油湯,

始終覺得佢同牛肉最夾!

第二最愛: 蕃茄濃湯

十分香濃的蕃茄味,

酸甜味可令人更開胃!


昆布海鹽清湯:

淡淡昆布味清清地,

啱鐘意食食物原味的人,

今次個和牛襯佢好~鮮味。


黑蒜豬骨湯:

比較重口味,

用來襯下不同的食物,

味道幾得意,但未必人人接受到,

話曬都好重蒜味。



今日主角~日本飛驒和牛出場~

睇見都流口水!

雪花分佈平均,油脂豐富,

軟綿綿的口感,好像入口想溶化

好味!


另一碟澳洲貴族和牛~

牛味較濃,脂肪較少而有咬口,

兩個質地間住食,

好幸福呀~~


最後食甜品~雪糕

奇怪綠茶無乜味,

相反朱古力就好好味~

內有朱古力粒





總结今次豪返次不錯,

又和牛又刺身, 仲有多種美食比我地揀。

盡興的—晚!


沒有留言:

張貼留言