2015年11月23日 星期一

【開箱】手殘美髮靠工具~~Philips 全新ProCare 自動捲髮器



成日都好想試吓Set頭,不過未搵到合適美髮工具~我一頭長髮,平事除咗扎辮就好少其他變化,因為本身手藝不好。見到人Set曲髮覺得好靚,不過我冇信心用捲髮棒,最怕燙傷自己,又不知道點樣set後面啲頭髮。




就快聖誕,我收到Philips 全新ProCare 自動捲髮器!佢嘅設計好啱我呢啲手殘人士~

即刻開箱先!





型號係(HPS940), 黑、金色型格風~打開唔算好大部,一隻手拎都唔會好攰~





內附說明書同保用證,仲有兩個小工具,一個用嚟幫助選取頭髮,另一個用來清理鬈髮器。





ProCare 自動捲髮器細設有不同溫度和定型時間設定,從豐盈波浪到小鬈、優雅到狂野造型都可以輕易無聊塑造。



講返部機,點解適合我~首先佢非常安全:

捲髮器具備自動斷電安全感應,若造型時不小心擺放過量頭髮於捲筒內,捲髮器會自動斷電,避免頭髮受損。



另外,隔熱安全設計的捲筒能防止造型時意外燙傷,咁就唔使擔心燙傷皮膚啦!



講到點用呢,留返下次先分享,首圖係用機快速地試一試的效果,下星期會試下Set 個靚頭出街~嘻嘻!基本上撳掣,頭髮就會自動捲入去鬈髮器內,配合返所揀嘅溫度同時間,想要嘅頭髮就會出現。最快8s一束,期待聖誕節用呢部機呀!



Philips ProCare 自動捲髮器(HPS940)

建議零售價 : HK$1,698

推出日期 : 現已有售

查詢 : Philips 客戶服務中心2619 9663
零售點 : 各大百貨公司及電器店有售

我的email:cloudy_bluesky@yahoo.com.hk
我的Facebook:

沒有留言:

張貼留言