2017年1月3日 星期二

新年新造型【電一個靚空氣感曲髮】ID Hair Studio



話咁快就係聖誕新年,雖然工作繁忙,
但在佳節前,當然都要打理一下自己~上星期我就去了整頭~~~
今次去了ID Hair Studio 做數碼曲髮~
一來到髮型師啊Sam 就問我想點樣整,
他專業地為我分析髮質及面形,
由於我的頭髮不算長,我最怕電完數碼曲髮會變師奶或啊嬸~~~
我想要一個像梨花頭的空氣感曲髮。





由於我的髮質偏幼和軟,相信對髮型師來說都是一個大挑戰。
全程洗髮電髮,差不多用了5小時。
驚悶可以睇下離誌、同啊Sam傾下計、玩下電話...

其實都好快過。



電完之後的效果:
因為剛電完會比較不自然,看上去下面太曲。


過了幾日,頭髮會越來越自然,
這是我想要的空氣感效果!



大家又覺得怎樣呢?
新年換髮型感覺特別精神爽利!


依家尖沙咀iD Hair Studio 有聖誕新年限定優惠$888 Style Package  💆

 $888 Style Package
任選其中三款服務:
1 洗剪造型
2 染髮
3 挑染
4 頭髮護理
5 直療
6 數碼曲髮
活動截止日期為2017128日。

有興趣可看ID Hair Studio的更多資訊:
www.facebook.com/Idhairstudiotst
https://www.instagram.com/idhairstudio_tst
地點:尖沙咀萬勤大廈3/F

查詢及預約2866 4322


DolphinB的email:cloudy_bluesky@yahoo.com.hk
DolphinB的Facebook:

沒有留言:

張貼留言