2017年6月2日 星期五

【Le Loup Reataurant】Juicy煙鴨胸



好少會入大坑,入襯大坑都係為咗食。
我的好朋友都是為食的,所以經常約入大坑相聚,
今次就試試Le Loup Reataurant




一入去就被隻狼吸引咗視線XD
牆上有幅Positive Wall:



老闆把大家的正能量貼上牆,
希望感染身邊的人~~好有heart^^



我同友人點了一個2人餐
分別先上一個「龍蝦湯」和 「磨菇忌廉湯」



龍蝦湯好濃味,個人覺得濃到會偏咸咗小小。
試咗友人的磨菇忌廉湯,有我喜歡的菇味,
兩隻湯我偏好磨菇忌廉湯多D!



附上的包包都ok~熱辣辣。



「黑松露忌廉芝士吐司」
鐘意黑松露嘅人~這款吐司一定會令你喜歡!
鬆脆吐司加上香氣滿滿嘅黑松露,
仲有口感豐富的忌廉芝士,
餐前小食來講,十分不錯。



「煙鴨胸沙律」
鴨胸煎得好香,內裡鎖住肉汁,
配以新鮮沙律菜,中和味蕾,
十分開胃。



「燒原隻法式香草煙鴨胸」
煙鴨胸煮得好Juicy,有肉汁又有香草味,
配上薯蓉和特製醬汁,好好味!
最怕鴨胸燒得太乾,這個鴨胸我推介大家試試!
友人點的「燒澳洲牛肉眼扒」
她說肉眼扒燒得剛剛好。



下次再發挖什麼大坑美食呢~?





DolphinB的email:cloudy_bluesky@yahoo.com.hk
DolphinB的Facebook:






沒有留言:

張貼留言