2018年12月7日 星期五

假日一家睇靚景食brunch!Sky 100 (套票抵玩)

對上去 Sky 100 仲陀住呢隻妹,
今次呢隻妹已經好開心咁跟我哋嚟玩啦!
今次我哋一齊食weekend brunch。


星期日瞓到自然醒,然後一家去全港最高大廈100層的Sky100,面對著一望無際的海景。只要食Café 100的brunch就可以以套票形式免去入場費。

套票內容:
天際100 成人標準門票一張
Café 100  brunch 一份 及
指定飲品一杯
售價:
港幣 458元 (免加一服務費)

用餐時段:
10:00-14:00




一開始會先有飲品及以下食物:





-鮮奶藍莓纖穀脆麥片
-煙三文魚、煙火腿、意式肉腸、蔬菜沙律
-意式煎蛋配三文魚子



-果醬低脂乳酪
-新鮮水果杯
看見色彩繽紛的食物已經好開心和開胃,
水果新鮮清甜,
我把水果混合果醬低脂乳酪一同食,變成水果乳酪。



鮮奶藍莓纖穀脆麥片,
藍莓大大粒,麥片好脆口。



咸食的食物種類豐富,
飲品我叫了橙汁,是鮮渣的粒粒橙,
老公要了柚子桃味氣泡雞尾酒 :


食完一set 好滿足。
接下來才是主菜,我要了
意式蒜香大蝦闊條麵配龍蝦忌廉汁



大蝦新鮮爽口,
龍蝦忌廉汁香濃鮮味,
很好的組合,
就算食完之前的食物已經8成飽,
也要食完整個闊條麵
老公的:美式班尼迪克蛋








之後再慢慢嘆一壺茶~
我叫了茉莉茶~
人生一大樂事。
重點是這裡空間大,又可以看到美景,
食物質素佳,海豚BB在這也很開心,







一家影相過一天剛剛好。
留意用套票形式買才抵玩呀!
更多詳情:https://sky100.com.hk/zh-hant/special-offers/cafe100-brunch


沒有留言:

張貼留言