2022年8月8日 星期一

CLINIQUE 升級「Laser淡斑去印精華」 及 【勻淨科研抗污染亮白水凝防曬底霜】

成日戴住口罩,反而特別注重兩邊面頰位置有冇色斑問題,除口罩之後又會 關注皮膚有冇炎症或者膚色唔均勻嘅問題。所以話一年四季,幾時都係保濕同美白最緊要。

最近用CLINIQUE 升級「Laser淡斑去印精華」 及 【勻淨科研抗污染亮白水凝防曬底霜】

睇個名都覺得好犀利,佢有強效抗氧淡斑配方CL302  - 擊退由紫外線及50%游離基引起之黑色素,只要七日就可以速成勻淨亮白「氧氣肌」。

而佢消炎功效犀利,但係亦都好溫和,因為佢通過過敏性測試,就算敏感肌都可以安心使用!


精華係幻彩嘅顏色,質地水潤,非常快被皮膚吸收,有淡淡嘅清香,夏天用都覺得好清爽水潤。

用美白精華嘅時候我都會擔心自己皮膚容易敏感同埋會有暗瘡粉刺嘅問題,而呢隻產品裏面有一種成份:玉露抗炎舒緩複合物」,佢可以預防皮膚炎症、修護及抗炎舒緩,所以好適合我嘅皮膚,仲有效截擊色斑痘印潻!


升級版勻淨科研亮白淡斑雙效精華 
售價: $520/30ml ; $810/50ml; $1,290/100ml

購買網址: https://bit.ly/3BgeXYb 

雖然而家成日戴口罩但係絕對唔可以忽略防曬嘅步驟,用完淡斑雙效精華之後我都鍾意配合:【勻淨科研抗污染亮白水凝防曬底霜】一齊使用!

唔單止可以做妝前底霜 ,喺化妝之前形成一層保護膜,而且就算好似我成日容易敏感嘅皮膚都啱用,因為產品通過過敏性測試,100%不含香料、Parabens防腐劑、Phthalates塑化劑 。用完佢可以有效預防紫外線引致色斑及膚色暗沉不均。

防曬嘅質地好舒服,就算戴住口罩好焗但係用完佢都唔會覺得油膩,有時唔化妝淨係用佢都覺得膚色明顯均勻細緻、可以做到偽素顏嘅效果。
 【勻淨科研抗污染亮白水凝防曬底霜】$355/30ml
購買網址: https://bit.ly/3PJ8E3g


總結成套產品使用,皮膚有明顯亮白效果,改善膚色不均及膚質,二兩支產品一齊用可以更全面為為肌膚築起零死角抗紫外線及抗氧化防護罩!使用一段時間會覺得對於暗瘡印減退有一定幫助。


有興趣睇吓Clinique其他產品可以瀏覽:
https://www.clinique.com.hk/

產品由Clinique 及 Dear Beauty: www.dearbeauty.com.hk提供

 #CliniqueHK #DaretoShine #CliniqueEvenBetter #7天勻淨亮白
#‎Dearbeauty #DearbeautyHK
 
Fb: @CliniqueHongKong    @dearbeautyasia
IG: @cliniquehk   @dearbeautyhk
 

大家也來一起交流一下,留言或私訊我也可!

DolphinB的 Facebookhttps://www.facebook.com/dolphin.bluesky/

關於DolphinB:

喜歡海豚的DolphinB媽媽,幼兒教育一級榮譽畢業,以每人都「值得擁有」夢想的幸福生活態度而前進,喜歡分享生活點滴~曾做過:幼稚園老師、網絡平台編輯及公關,髮型用品代言人、現職全職媽媽及Freelance digital marketer。

DolphinB的email:cloudy_bluesky@yahoo.com.hk

instagram:DOLPHINBLUESKY

DolphinB Youtube

You can also find me in:

Blogspot】WeShare】【Ztyle】【BE

Baby Kingdom】【MamiBuy】【She.com

EsdLife】【presslogic  Mami】 【Girlssss

沒有留言:

張貼留言