2023年1月13日 星期五

【改善脫髮】生髮中心推薦|詳細活髮療程大公開!

我天生頭髮比較幼身,所以成日都會想令髮量多啲,不過因為成日染髮、電髮,再加上之前生完小朋友,所以不論是先天還是後天的因素形響,都令我受脫髮問題困擾。

其實每個人都會甩頭髮,但如果甩得多過新陳代謝,就係唔正常嘅脫髮。而我都聽過身邊嘅朋友中完Covid之後,有甩頭髮嘅情況。如果一直唔理佢,咁脫髮問題就會愈來愈嚴重,更會導致頭頂稀疏,影響外觀😫!所以我都必須要開始重視,找出我嘅脫髮成因。

近日,貪靚嘅我經朋友介紹後知道「諾貝爾活髮科研中心 Nobel Hair Care」呢間得到美國專利認可嘅活髮中心。佢哋能夠非常準確地針對各種頭皮、頭髮健康問題,從起因根源著手治療,改善頭皮發炎、頭頂稀疏、產後脫髮、白頭髮等常見頭髮煩惱。我仲知道藝人苑瓊丹小姐係佢哋嘅真實療程對象及代言人,效果真實可見,口碑聲譽皆十分不錯!

所以今次嚟試吓佢哋嘅「專業生髮技術」 ~ 整個過程的確感受到佢哋嘅專業同細心。首先治療師會耐心地詳細了解我日常生活習慣,然後使用能夠放大200倍的放大鏡,仔細檢視我頭皮同頭髮嘅狀況。可以從圖片見到我都有頭頂稀疏問題,再經過一輪專業分析後,便會開始進行我的專屬活髮療程。

 

治療師同我分享話每個人嘅活髮療程都會有些少分別,因為佢哋會因應唔同髮質同頭皮狀況,去針對性地建議最合適嘅脫髮治療方案。好似我就有好多毛囊閉塞嘅情況,亦都發現毛囊新長出的BB毛不夠多,正常應該一個頭髮毛囊可以生兩至三條頭髮,但係我好多只有一條,毛囊閉塞同時更會令頭皮發炎,亦是導致我頭髮稀少的其中一個原因。

因應我嘅情況,治療師幫我做佢哋嘅獨家嘅生髮技術療程,而我特別欣賞佢哋皇牌草本生髮療程🌱,療程中堅持用🌿百份百天然草本純中藥活髮配方。在療程開始前,髮理顧問會為我即時度身訂造調製好配方的份量比例,保證中藥生髮髮膜在最新鮮有效的情況下使用,更可針對性為客人解決各類脫髮問題,讓頭髮變得濃密。

 

活髮療程當中,治療師會進行頭部穴位按摩💆‍♀️,過程極之舒服放鬆,接著塗抹上Nobel Hair 獨家的中草藥生髮髮膜,最後再用儀器焗30分鐘,可以更有效提升頭皮毛囊對生髮精華嘅吸收效果。過程中會聞到陣陣天然中藥味,覺得頭髮同頭皮都食緊補品😆。 

療程之後頭皮好似做完Spa咁,成個頭皮清爽乾淨又舒服!我即刻再去用儀器放大多次頭皮狀況睇吓,見到頭皮明顯清澈同乾淨咗好多🥰,而脫髮原兇之一嘅DHT大部分都被沖走晒!

 

除咗療程之外,都想推介埋【諾貝爾】嘅皇牌生髮產品「髮之生長因子」俾大家,呢個產品配方取得美國專利,仲通過埋FDA認證,有實驗證明95%人連續用60日,即可減少超過6成脫髮添!中心都有好多實例相片,真係見到有效提升毛髮生長,改善脫髮問題,減少頭髮分叉。

如果你都想改善頭皮健康,或者有脫髮、頭髮稀疏等等嘅煩惱,可以聯絡佢哋~

佢哋而家仲有 ⭐️#新客體驗優惠 ⭐️添,只要用優惠價預約。體驗完之後Like佢哋諾貝爾活髮科研中心 Nobel Hair Care Facebook專頁,就即刻送1支30ml 嘅防脫髮洗頭水🧴,有興趣就唔好錯過啦!

Nobel Hair 諾貝爾活髮科研中心

網站:https://www.nobelhair.com.hk/

Facebook : https://www.facebook.com/nobelhaircare

Instagram:https://www.instagram.com/nobelhaircarehk/

電話:2392 3611

Whatsapp:6016 6238

地址:九龍佐敦白加士街59號健能發展大廈14樓全層

#諾貝爾 #諾貝爾活髮科研中心 #脫髮 #掉髮 #黑髮 #頭髮問題 #專業 #療程 #苑瓊丹 #佐敦 #selectbrity 

大家也來一起交流一下,留言或私訊我也可!

DolphinB的 Facebookhttps://www.facebook.com/dolphin.bluesky/

關於DolphinB:

喜歡海豚的DolphinB媽媽,幼兒教育一級榮譽畢業,以每人都「值得擁有」夢想的幸福生活態度而前進,喜歡分享生活點滴~曾做過:幼稚園老師、網絡平台編輯及公關,髮型用品代言人、現職全職媽媽及Freelance digital marketer。

DolphinB的email:cloudy_bluesky@yahoo.com.hk

instagram:DOLPHINBLUESKY

DolphinB Youtube

You can also find me in:

Blogspot】WeShare】【Ztyle】【BE

Baby Kingdom】【MamiBuy】【She.com

EsdLife】【presslogic  Mami】 【Girlssss

沒有留言:

張貼留言