2023年5月11日 星期四

Queen's way 觀塘優質美容院【首創石墨烯能量房】

 媽媽爭取時間me time,去美容院當然想做到最大功效,如果可以有埋絕美環境打下卡又盡情放鬆,就perfect 啦!

Queen's way 於觀塘開幕,佢係我心中perfect美容院之一。Queen's way鄰近地鐵站非常方便,店鋪以西洋棋作主題,裝修精緻有氣派,於美容及養生的世界,同西洋棋一樣需要按部就班,講求部署‧策略,依先後次序進行不同的護理,以達至最佳嘅效果。

呢度做療程一定要配合佢哋獨家嘅石墨烯能量房,因為佢可以加乘所有療程嘅功效!

石墨烯能量房外形好似桑拿房,其實佈滿石墨烯,石墨烯紅外波長範圍:5-15微米,強度集中在9至10微米,是遠紅外線中對人體健康最有益的一段,透過同頻共震原理,石墨烯能量房釋放的能量能調節人體細胞,有助刺激細胞活躍,由內散發出精神與活力,而且仲可以提高免疫功能、消炎作用、鎮痛作用等等。

進入石墨烯能量房前可以先沐浴,呢度用嘅沐浴同洗頭產品係 Hermes 嘅!

第一次石墨烯能量房大約20mins,入去之前staff會準備茶點,可以喺裏面進食,自己亦都可以調節溫度。我20分鐘出咗少少汗,覺得暖笠笠好舒服。

而做療程嘅VVIP 房間實在好靚好relax! 感覺好似進入咗五星級酒店咁。

我選擇做嘅療程係:透亮水精靈

係一個清潔同保濕嘅Facial,因為本身皮膚都有啲暗瘡同埋容易敏感,美容師推介我做呢個療程舒緩改善皮膚狀況。過程裏面會有儀器幫助精華導入,一邊導入可以感受到皮膚有電流拉扯震動的感覺,美容師好細心,會先試力度然後慢慢調整,過程中都好舒服,敷mask嘅時候我瞓着咗。

做完療程之後明顯見到皮膚乾淨又水嫩,而且因為成個療程配合埋石墨烯能量房暗瘡印等等都退得更快,皮膚睇落去比之前白淨。

做完療程仲有糖水享用,一個完美嘅me time!呢度同平時嘅美容院有少少唔同,佢哋希望透過舒適空間,打造人際連結。所以喺呢度感受到一種精緻、舒適又親切嘅氛圍。

最後share下我之前喺Queen's Way開幕活動時整的能星塔先!好靚啊!

想試吓呢度有幾正,你就唔好錯過:新客推廣優惠價:透亮水精靈療程只需要$198!性價比極高,因為新客優惠,我都唔知道做到幾時,所以大家都係盡快預約啦:

查詢及預約:

Tel/Whatsapp:93734466

Queen's Way

地址:九龍觀塘成業街10號電訊一代廣場26樓D1室

 

大家也來一起交流一下,留言或私訊我也可!

DolphinB的 Facebookhttps://www.facebook.com/dolphin.bluesky/

關於DolphinB:

喜歡海豚的DolphinB媽媽,幼兒教育一級榮譽畢業,以每人都「值得擁有」夢想的幸福生活態度而前進,喜歡分享生活點滴~曾做過:幼稚園老師、網絡平台編輯及公關,髮型用品代言人、現職全職媽媽及Freelance digital marketer。

DolphinB的email:cloudy_bluesky@yahoo.com.hk

instagram:DOLPHINBLUESKY

DolphinB Youtube

You can also find me in:

Blogspot】WeShare】【Ztyle】【BE

Baby Kingdom】【MamiBuy】【She.com

沒有留言:

張貼留言