2023年5月11日 星期四

深度Spa之旅【紅石榴水療護理療程】

點樣先可以得到真正嘅放鬆?不如去做一個深度嘅Spa Treatment !

之前Me Time 去咗Queen’s beauty and spa  做咗一個紅石榴水療護理療程~香香甜甜嘅紅石榴,具有高度抗氧化嘅作用,一邊做療程,一邊被香甜香氣包圍,好正呀!

 

一嚟到Queen’s beauty and spa  就已經覺得好relax,因為佢四周嘅環境、氣味、音樂、都令人覺得好放鬆。

 

 

更換鞋子,飲過welcome drink,填寫會員資料及今日想按摩嘅狀況就可以入房間啦!

 

儲物的地方都好整潔:

呢個就係今日我嘅房間!

 

首先職員講解點樣用:深層減壓水力按摩池,我會喺裏面浸30分鐘,如果開動水壓15分鐘就好似做咗45分鐘運動咁!

 

一邊浸浴一邊可以享受紅石榴茶及蛋糕。

 

我在最後15分鐘先開到水力,好似比水按摩咁,15分鐘之後全身都有啲出汗,感覺都幾神奇,好似做咗運動咁。

 

之後就可以享受60分鐘按摩,按摩師會適時調整力度,同埋都有針對我想舒緩嘅地方重點按摩。紅石榴精油塗滿全身,一邊按摩一邊滲入肌膚,感覺舒服又美肌。按摩之後可以敷上身體膜睡一個美容覺。

Oh…. 呢個就係完全放鬆嘅感覺啦!下次Me Time 我都要再去

有關療程詳情可以查詢:

Queen’s beauty and spa  

https://www.facebook.com/QUEENSBEAUTYANDSPA/?mibextid=LQQJ4d

 

Queen’s beauty and spa

📍尖沙咀加拿芬店

地址:尖沙咀加拿芬廣場1006室


📍 銅鑼灣店

地址:銅鑼灣希慎道1號1801室

 

大家也來一起交流一下,留言或私訊我也可!

DolphinB的 Facebookhttps://www.facebook.com/dolphin.bluesky/

關於DolphinB:

喜歡海豚的DolphinB媽媽,幼兒教育一級榮譽畢業,以每人都「值得擁有」夢想的幸福生活態度而前進,喜歡分享生活點滴~曾做過:幼稚園老師、網絡平台編輯及公關,髮型用品代言人、現職全職媽媽及Freelance digital marketer。

DolphinB的email:cloudy_bluesky@yahoo.com.hk

instagram:DOLPHINBLUESKY

DolphinB Youtube

You can also find me in:

Blogspot】WeShare】【Ztyle】【BE

Baby Kingdom】【MamiBuy】【She.com

沒有留言:

張貼留言