2018年10月14日 星期日

品越【❤鮮茄石斑魚片湯檬+❤黃金椒鹽軟殻蟹】



我鐘意食香口野,越南菜是我喜歡的菜式之一。
來旺角行街,想食越南菜就想起朋友推介:品越
今日來食lunch,假日lunch人流都ok,不用等,好快就可以入坐,
我想平日應該會較full吧。
今次我們食了:


凰爪~~先開一開胃:



紫蘿牛肉米紙卷(6件) ($72)
賣相好吸引,
牛肉味好出,愛牛者必食,
米紙口感厚薄也適中,
加上酸甜汁,清新又開胃。



串燒感覺較一般,還是食碳燒的感覺較香口。



推介:黃金椒鹽軟殻蟹 $88



原隻軟殻蟹加入鹹蛋黃炸,
上枱時已聞到好香,
一咬開不得了,香脆咸香,
軟殻蟹內有蟹膏,新鮮好味!



推介:鮮茄石斑魚片湯檬 $88



這個也很好味!我要用「鮮咸香」來形容!
蕃茄湯底酸甜適中,加入海鮮,湯底也有鮮味,
入面有少少蟹肉,同埋大大塊厚肉無骨的石斑魚片,
我同友人都食得好滋味。



叫了兩杯特飲:
菠蘿熱情果:



薄荷葉鮮青檸蘇打~~推介!清新,可以中和食物濃郁和辣味。



坐得舒服,食物大多香口好味,很合我胃口,
下次會再來。

沒有留言:

張貼留言