2020年2月16日 星期日

舒服自然大眼仔Con之選【1-day Acuvue Define】



不知不覺用咗大眼仔Con都差唔多有10年,用過之後返唔到轉頭㗎,因為對眼明顯大D又精靈D,特別影相時最明顯!相片像更有靈魂XD

 大家也有戴大眼仔Con嗎?有沒有同感?我都試過唔同大眼仔Con品牌,通常韓歐美牌子多數款式較誇張,需要化較濃妝先carry到,如果唔係個樣會怪怪的。最近試咗1-day Acuvue Define大眼仔Con,覺得佢bling bling又自然,就算不化妝或淡妝效果都靚。一戴對眼即有神!而佢係我覺得近年戴上最舒服的大眼仔Con:完全冇異物感,而且一整天水潤!




Acuvue皇牌產品令我覺得好有信心,之前聼過不知名牌子嘅大眼仔Con品質參差,color con D色落咗係眼珠度,諗起都覺得恐怖!呢款1-day Acuvue Define 具有夾層式技術,由2片透明夾住顏色部份,使用安全,而頭先都講過,用一日真係好舒服,我直情覺得睇嘢都更加清晰添。分外睇返介紹,佢仲可以抗UV,有效阻隔95%的UVB和50%的UVA!



1-day Acuvue Define有7種顏色,今次我用嘅係Radiant Sweet:



包裝為30片/盒:


戴上去對眼bling bling,偏向黑色一啲,像融入我本身嘅黑眼珠。



因為好自然,所以襯咩衫都好睇,另外多種顏色可以配搭出不同風格和造型。



 我已經plan 緊買埋其他色大眼仔Con!如果大家都正想揾大眼仔Con,可以試吓呢款呢!

#ACUVUEhk #ACUVUEDefine




大家也來一起交流新手爸媽的湊B樂吧!留言或私訊我也可!
DolphinB的Facebookhttps://www.facebook.com/dolphin.bluesky/

3個月大海豚BB驚人語錄:https://youtu.be/nG1sWg70xyo





關於海豚愛美生活日誌:
喜歡海豚的DolphinB,細個好鐘意畫公仔,上堂時會畫恐龍仔代表男朋友,至今已與"為食龍DC仔"由中學相戀,結婚,到現在誕下海豚寶寶。我以每人都「值得擁有」夢想的幸福生活態度而前進。喜歡分享生活、家品佈置、畫畫、扮靚心得~幼兒教育一級榮譽學士、做過:幼稚園老師、網絡平台編輯及公關,髮型用品代言人、現職全職媽媽及Freelance digital marketer。


DolphinB的email:cloudy_bluesky@yahoo.com.hk

instagram:DOLPHINBLUESKY
DolphinB Youtube
You can also find me in:
Blogspot】WeShare】【Ztyle】【BE
Baby Kingdom】【MamiBuy】【She.com
EsdLife】【cosmopolitan】【presslogic  Mami

一起交流新手爸媽的湊B樂吧!

沒有留言:

張貼留言