2020年8月7日 星期五

唔駛煲嘅【去濕茶】



每逢覺得個人特別疲倦,覺得😴瞓極都唔夠又面腫腫嘅時候,我呀媽就會叫我飲下去濕湯🥣去濕,不過有時會嫌買料麻煩唔想煲🙈。而家要去濕,其實好簡單,因為比我發現了「#同健」健脾化濕沖劑,可以即沖即飲🥂沖劑,免煲免燉,非常之方便呢!

 

同健健脾化濕沖劑,唔單止可以去濕仲可以健脾,好啱我呢啲😵腸胃唔好嘅人。沖劑裏面加入左人參配方,補而不燥,更可以生津補氣。如長期飲用,可以補氣及增強免疫力添!🤗

飲用方法:成人每日13次,每次1包。612歲小童每日13次,每次半包。每小包以150毫升熱開水溶解。

 

飲落去甘甘地,純中草本🌿為主要配方,因為無添加糖份,所以唔會有死甜味,但係又唔會好似中藥咁苦,有人參甘甘地味我覺得幾好!

 

另外產品由認可GMP現代化廠房生產,每批產品由原藥材至製成品均通過安全性測試,確保無重金屬、農藥殘留,長期飲用我都較放心,每次飲完都會覺得身體輕鬆咗😻,就好似平時飲左呀媽煲嘅去濕湯咁!

 

健脾化濕沖劑,香港製造,每盒10, 即日至831日,原價$168/盒,特價$148/盒,萬寧及華潤堂有售,HKTVMall購買🔗http://bit.ly/38Cd3yO
要去濕嘅話快啲去試吓!

#同健健脾化濕沖劑 #同健 #onehealth #化濕沖劑 #去濕茶 #家庭必備 #DolphinB #DolphinBB


大家也來一起交流一下,留言或私訊我也可!

關於DolphinB:
喜歡海豚的DolphinB媽媽,幼兒教育一級榮譽畢業,以每人都「值得擁有」夢想的幸福生活態度而前進,喜歡分享生活點滴~曾做過:幼稚園老師、網絡平台編輯及公關,髮型用品代言人、現職全職媽媽及Freelance digital marketer。

DolphinB的email:cloudy_bluesky@yahoo.com.hk
instagram:DOLPHINBLUESKY
You can also find me in:
Blogspot】WeShare】【Ztyle】【BE
Baby Kingdom】【MamiBuy】【She.com

沒有留言:

張貼留言