2020年12月17日 星期四

手殘都能快速造型美髮 Philips StyleCare Prestige美髮造型套裝 (曲直由你話事)

 

一向都係手殘一族,成日都好羨慕識美髮嘅人,可以自己Set頭,成日轉造型。觀望咗好耐想入手曲髮器,但手殘嘅我去試完之後就放棄啦,因為自己都控制唔到個曲度...加上湊B實在出街前都無乜時間慢慢Set!最近發現咗呢個手殘美髮造型救星:Philips StyleCare Prestige造型套裝 



一Set有齊

自動捲髮器+直髮梳

 

一盒就搞掂曲直造型

真的零技巧打造持久造型呢!

我用完後,一日都Keep到曲或直的效果,好持久!

套裝有一個包裝精緻的禮盒,說明書、保用證、小工具等等:

 

 

先睇下:加熱直髮梳

 

一早起來的樣子....哈哈

 



加熱直髮梳特點:

• 50 秒內完成加熱,再加上寬板梳墊設計,一梳立即令頭髮順直

• 採用ThermoProtect均勻受熱技術,防止秀髮因為熱力不均造成局部過熱

• 配合電氣石陶瓷塗層,有效減少髮梳與髮絲間的摩擦,呵護髮絲,秀髮更健康有光澤

• 採用三重梳齒設計,最外圍的不發熱梳齒幫助梳順頭髮,防止打結;中央較高身梳齒同樣不發熱,可保護頭皮避免燙傷

 

使用方法:完全吹乾頭髮後,先執起一束頭髮,

 

然後將直髮梳放在髮束下,將梳齒向外並距離髮根約3厘米往髮梢向下梳:

 

每當梳至髮梢時可將直髮梳輕輕往內轉動,打造自然直髮效果 

(上圖:只用直髮梳梳了右邊)

快速零技巧直髮呢!Yeah!完成:

 

接下來,睇下:

自動捲髮器


特點:

• 設有智能捲筒設計,只需將髪束放入捲筒,一鍵自動捲髮

• 開放式捲筒設計,配合安全裝置,防止頭髮打結

• 3種捲髮方向 / 溫度 / 定型時間設定組合,可打造出多達27 種不同的鬈髮效果

• 捲筒採用角蛋白陶瓷塗層並加入堅果油成分,令捲髮過程更順滑,雙重呵護髮絲

 

自動捲髮器: 只需將髪束放入捲筒,一鍵自動捲髮。建議新手使用前要用這小工具先取出適當的髮量:

即時造出捲曲度一致持久造型。配備 3 種溫度設定 (170°C、190°C、210°C) 及 3 個時間設定 (8秒、10秒、12秒)。此外,可設定捲髮方向,向左、向右(用於對稱造型)或混合方向

 

用完覺得好智能,對於手殘嘅我,就是最怕用曲髮器卷出外卷或內卷,左右兩邊要平衡也是好高難度,還有腦後的位置也是好難入手,但有了這部自動捲髮器,實在太方便!輕易放入頭髮,使用上好就手,自動捲髮器重量亦好舒適,整完成個頭都不會覺得手累。

寫這blog時我才用了幾次,感覺越來越上手!以後可以隨時快速變理想曲髮,好開心啊!

Philips StyleCare Prestige造型套裝:

隨附優雅收藏禮盒 再加上節日禮遇價 (HK$1,998 HK$1,698) 

今個聖誕可以更加靚靚~做聖誕禮物或自用都好正!

  

大家也來一起交流一下,留言或私訊我也可!

關於DolphinB:
喜歡海豚的DolphinB媽媽,幼兒教育一級榮譽畢業,以每人都「值得擁有」夢想的幸福生活態度而前進,喜歡分享生活點滴~曾做過:幼稚園老師、網絡平台編輯及公關,髮型用品代言人、現職全職媽媽及Freelance digital marketer。

DolphinB的email:cloudy_bluesky@yahoo.com.hk
instagram:DOLPHINBLUESKY
You can also find me in:
Blogspot】WeShare】【Ztyle】【BE
Baby Kingdom】【MamiBuy】【She.com

沒有留言:

張貼留言