2021年1月24日 星期日

【情人節】禮物首選 尚禮坊花店

就快情人節啦!即係我囡囡海豚妹生日嘅日子,無錯,佢係我哋嘅小情人。爸爸一早就去:尚禮坊 揀定禮物送俾海豚妹。點解揀尚禮坊?因為好多朋友都介紹呢度網購訂花買禮物。佢地賣開禮物花束果籃等等,運送人員亦好細心。

今次我哋目標係買:永生花

想佢可以擺耐D,陪海豚妹長大!


呢個永生花水晶球音樂盒就perfect啦!!

 

轉動有動聽音樂~可以去我IG 睇片

海豚妹收到超開心,不斷轉動想聽音樂,同時欣賞360度花的美態~不同面向樣子也不同呢。

 

 

送禮物來時老公原來偷偷地買左個永生花相框比我,

佢話當然要送埋比大情人。

 

  

呢份禮物我同小情人都好鍾意啊,

尚禮坊仲有卡片送上,下單時給他們上款、下款和內容即可,是很有質感的卡片:

 

 

今年,情人節送花可以考慮下送永生花呢~有興趣大家都可以去睇下:https://www.givegift.com.hk/preserved-flower-%E9%A6%99%E6%B8%AF%E6%B0%B8%E7%94%9F%E8%8A%B1%E4%B8%8D%E6%AD%BB%E7%8E%AB%E7%91%B0/?utm_source=b0046 

 

真的好靚啊!!!

尚禮坊花店:https://www.givegift.com.hk

Facebook:https://www.facebook.com/givegiftboutique

Instagram:https://www.instagram.com/givegiftboutique

 

大家也來一起交流一下,留言或私訊我也可!

關於DolphinB:
喜歡海豚的DolphinB媽媽,幼兒教育一級榮譽畢業,以每人都「值得擁有」夢想的幸福生活態度而前進,喜歡分享生活點滴~曾做過:幼稚園老師、網絡平台編輯及公關,髮型用品代言人、現職全職媽媽及Freelance digital marketer。

DolphinB的email:cloudy_bluesky@yahoo.com.hk
instagram:DOLPHINBLUESKY
You can also find me in:
Blogspot】WeShare】【Ztyle】【BE
Baby Kingdom】【MamiBuy】【She.com

沒有留言:

張貼留言