2021年6月18日 星期五

「鐵皮石斛」增強體質好幫手

人大咗係要搵方法養生同補身,咁先可以keep 住有健康身體。最近發現 「鐵皮石斛」對增強體質好有幫助,以前媽媽都有用過石斛楓斗煲湯,原來鐡皮石斛楓斗好有益,可以生津益胃,益精明目,滋肺補腎,護肝健胃, 養陰清熱,對於三高人士, 老年人體虛津液不足, 或煙酒過量、睡眠不足,作息不定之人仕最為適合。

做呀媽長期睡眠不足,作息不定,所以好適合我。

但購買鐡皮石斛楓斗要搵有信譽及認證的!好似我手上呢款:寳樹林鐡皮石斛楓斗 

 

已獲得香港浸會大學授權香港名貴中藥檢定中心認證為正品鐵皮石斛就比較信得過!

如唔得閒煲湯,就可以試吓:寳樹林鐵皮石斛超細粉 

 

一盒有28 包,選用寶樹林優質鐵皮石斛, 採用真空低溫冷凍乾燥技術, 細胞破璧技術, 超細粉達95%以上破壁率, 400目細度以上, 營養成分在未遭到破壞的情況下可以完全釋放出來, 提升藥力功效。而且同樣是已獲得香港浸會大學授權香港名貴中藥檢定中心認證為正品鐵皮石斛。

 

使用方法:取一包超細粉, 放入一杯溫水(約200ML)攪拌均勻飲用。留意係要一邊先按攪拌機一邊攪拌才加入超細粉。

  

建議用寶樹林超細粉攪拌杯,攪拌約40秒即可飲用:

 

打出來好均勻,味道方面其實沒有什麼味道,感覺易入口。 

另外亦可直接放超細粉入燙水中煲煑,我喺海豚妹妹都有一齊飲。鐵皮石斛之所以能有如此多的功效,大部分是因為含有石斛活性多糖。而如果用超細粉去煲湯比起用皮石斛楓斗,煲出來的石斛多糖會更顯注呢! 

以上產品的收費及可以購買的地方:

-寳樹林鐵皮石斛超細粉 (28 包裝) $888

-寳樹林鐡皮石斛楓斗 $668

-鐵皮石斛超細粉攪拌杯 $168


「寶樹林」旗艦店地址及網站:

https://tfherbs.hk/

寶樹林鐵皮石斛旗艦店

香港銅鑼灣怡和街 20 號地下

分店:葵芳新都會廣場 #499 舖

@tfherbs #tfherbs #寶樹林 #鐵皮石斛超細粉 #花旗參超細粉 #正品鐵皮石斛 #多糖 #鐵皮石斛楓斗 #攪拌杯 #抗三高 #降血糖 #糖尿病 #降低血膽固醇 #丹參超細粉 #三七超細粉 #香港浸會大學授權 #香港鐵皮石斛檢定中心 #石斛 #石斛粉 #石斛花 #石斛功效 @digitalprhk

#digitalprhk #girlsssstory


 

大家也來一起交流一下,留言或私訊我也可!

DolphinB的 Facebookhttps://www.facebook.com/dolphin.bluesky/


關於DolphinB:

喜歡海豚的DolphinB媽媽,幼兒教育一級榮譽畢業,以每人都「值得擁有」夢想的幸福生活態度而前進,喜歡分享生活點滴~曾做過:幼稚園老師、網絡平台編輯及公關,髮型用品代言人、現職全職媽媽及Freelance digital marketer。


DolphinB的email:cloudy_bluesky@yahoo.com.hk

instagram:DOLPHINBLUESKY

DolphinB Youtube

You can also find me in:

Blogspot】WeShare】【Ztyle】【BE

Baby Kingdom】【MamiBuy】【She.com

EsdLife】【presslogic  Mami】 【Girlssss

沒有留言:

張貼留言