2017年10月19日 星期四

【4個月】黑漆漆又抽象嘅超聲波可以見到咩?

黑漆漆又抽象嘅超聲波可以見到~
肚子未脹,但裏面真係多左一個人仔,
她將會陪著你十個月。
現在她只有一顆檸檬般大,就有齊手腳骨頭內臟。
小小的她正努力成長。
超聲波令我感受到神奇、感動又真實😭⋯⋯我是媽媽了!

懷孕, 超聲波,點睇超聲波

同場加映~超聲波的抽象藝術~
醫生話從以下見到海豚寶寶有80%是女孩子~
考下大家眼力先下面再有圖解XD:



.
.
.
.
圖解:
幻想下個視覺係在廁所內,偷睇住BB Bu Bu咁~

其實解讀超聲波好有趣,哈哈~
我會給朋友看,讓他們猜,我完全視它為一種像猜迷的遊戲。




關於海豚愛美生活日誌:


喜歡海豚的DolphinB,細個好鐘意畫公仔,上堂時會畫恐龍仔代表男朋友,至今已與"為食龍DC仔"中學相戀結婚,到現在懷有海豚寶寶。

我以每人都「值得擁有」夢想的幸福生活態度而前進。喜歡分享生活、家品佈置、畫畫、扮靚心得~曾是一位幼稚園老師、網絡平台編輯及公關,髮型用品代言人、現職Freelance digital marketer。


(網誌靚相由老公為食龍DC仔或DolphinB 拍攝~~~)






DolphinB的email:cloudy_bluesky@yahoo.com.hk

我的instagram是DOLPHINBLUESKY


You can also find me in:
Blogspot】WeShare】【Ztyle】【BE】【BeautyLife
Baby Kingdom】【MamiBuy】【ELLE】【She.com
EsdLife】【cosmopolitan】【Ulifestyle

DolphinB的Facebook

沒有留言:

張貼留言