2017年10月19日 星期四

我做媽媽了!點解三個月唔講得?畫你睇:唔好再迫我講啦~~(孕媽智力考)



我做媽媽了!真的有了 DolphinBB
其實自從買了自己的安樂蝸,我同老公就開始計劃生寶寶。
有 BB,我覺得是上天給我們的禮物。
也是一種寶貴的緣份。
大家都知道,懷孕三個月前,是不可以告訴別人的嗎?
我起初不明白,說 BB會小氣是什麼意思。
原來,這不是迷信,而是因為懷孕3個月,
是非常不穩定的時期:
孕婦有機會佗不穩 BB,同時亦不清楚 BB的發育狀況。
如果在這不不穩定的時期告訴所有人,
Touchwood有什麼事,媽媽就會承受好大創傷及心理壓力。


有了 BB,我才明白什麼是「養兒一百歲長憂九十九」,
由養兒 0歲,其實作為媽媽的已經開始擔心。
當發現驗孕棒 2條線時開始,
就會諗:

BB有發育嗎?
胃口唔好/成日嘔會影響 BB吸收嗎?
相反:今日胃口好左/嘔少左,是否BB有什麼問題?

BB 真的在子宮內嗎?
BB 有無遺傳病?
BB 是男定女?
BB 鐘意食乜野?
.
.
.
(好多好多的疑問........)

直到第一次去產檢,大約2個月左右,
在超聲波見到 BB!這才有真實感,

記得當時好感動,這麼小,已經是一個人形,
已有頭、手、腳、腸、心臟...
明明兩個月前什麼也沒有~
而且在我外表,根本看不出多了一個BB:



本身,我都是廋底,頭4個月,大約就重了1kg吧。
在街上、朋友,其實都不會知道我是懷孕了的。
不過這三個月,真的好想告訴朋友!
對我來說,要瞞著別人已有 BB的消息,簡直是智力難題:


不過我最怕係有人估到問:「你係咪有左?」
通常我都會話:「我............如果有嘅,你遲D會知,哈哈哈」(快速轉話題)
(呢個最驚,因為最難有技巧答)
其實聰明人都會估到....
大家聰明人就唔好再迫你個懷孕朋友XD,
事關佢佗 B已經好辛苦,唔好再考大肚婆智力啦!
佢未話你知都係因為怕佗 B不穩,唔係唔夠老友。
你只要默默咁祝福佢就可以啦~~~哈哈~





關於海豚愛美生活日誌:


喜歡海豚的DolphinB,細個好鐘意畫公仔,上堂時會畫恐龍仔代表男朋友,至今已與"為食龍DC仔"中學相戀結婚,到現在懷有海豚寶寶。

我以每人都「值得擁有」夢想的幸福生活態度而前進。喜歡分享生活、家品佈置、畫畫、扮靚心得~曾是一位幼稚園老師、網絡平台編輯及公關,髮型用品代言人、現職Freelance digital marketer。


(網誌靚相由老公為食龍DC仔或DolphinB 拍攝~~~)






DolphinB的email:cloudy_bluesky@yahoo.com.hk

我的instagram是DOLPHINBLUESKY


You can also find me in:
Blogspot】WeShare】【Ztyle】【BE】【BeautyLife
Baby Kingdom】【MamiBuy】【ELLE】【She.com
EsdLife】【cosmopolitan】【Ulifestyle

DolphinB的Facebook


沒有留言:

張貼留言