2018年8月8日 星期三

加固好幫手~【嬰兒食物處理器】方便易用

新手爸媽, 嬰兒食物處理器, 加固

話咁快,海豚BB五個月大啦,係時候要試吓加固食物。
除咗俾米糊佢食,我都想自己用有機食材整俾佢食,
因為自己整最安全健康~
係媽媽 group中唔少媽媽推介應該要買返一部嬰兒食物處理器,
而我自己都心大心細睇左好多個牌子,最後都揀定左一部~
我揀嘅依一部同時兼備 4 款功能: 蒸煮,攪拌,解凍與加熱,
當我同媽媽們分享嘅時候,佢地都不若而同地話依部機好方便!






作為home office 嘅ftm, 方便快捷好重要!
使用上真係手殘都識用,
一個方向係蒸煮食物(設定所需蒸嘅時間)
反轉就係攪拌
完成!

新手爸媽, 嬰兒食物處理器, 加固

第一次整:南瓜蓉



洗淨切粒放入去蒸熟攪成蓉,用左20muns,
當中15mins 可以做其他事。
好快又簡單就整成好綿滑嘅南瓜蓉,






 
爸爸媽媽即刻試味,
超好味~~~~~~~





新手爸媽, 嬰兒食物處理器, 加固

無落任何調味嘅南瓜原來都咁甜,
有點像南瓜露。

新手爸媽, 嬰兒食物處理器, 加固

給海豚BB食,佢起初嘅樣係:
「這是什麼味道?」





佢係第一次食南瓜,
之後就不斷急住想食多一口,
唔駛一陣,已被佢KO左一小碗南瓜蓉!
見到她咁鐘意,我好開心呢~~~~~~~~

新手爸媽, 嬰兒食物處理器, 加固 因為第一次唔知道佢鐘唔鐘意,
我整多左嘅一半就收係附送嘅儲存盒,放係雪櫃收藏。





第二天再直接原個放入食品處理器蒸熱就可以食了!
好方便。



至於清洗方面,也只要加水按攪拌功能,再用水沖沖即成,
因為都沒有油,所以很好洗的說~~

新手爸媽, 嬰兒食物處理器, 加固

另外,都想講下依個湯匙~
都係同一牌子的,
之前曾經係BB展拎過唔少幼兒湯匙贈品,
但發現唔同嘅湯匙真係有不同,
好似依個有防滑手柄,方便握牢及放係碗中,唔會滑動,
而前端十分柔軟,可以好好保護海豚BB牙齦~
要買湯匙的話都可以參考一下。



經過今次依個南瓜蓉,
我依家都諗緊之後整咩俾海豚BB食,
以前自己對「食」要求唔高,
但對自己嘅BB,「食」要求就要提高。
而我依家先知道,自己料理出來嘅食物,
BB喜歡,自己會係咁開心架~~~
(雖然我都只係洗洗切切放入機 XD)


大家也來一起交流新手爸媽的湊B樂吧!留言或私訊我也可!
DolphinB的Facebookhttps://www.facebook.com/dolphin.bluesky/
3個月大海豚BB驚人語錄: https://youtu.be/nG1sWg70xyo



關於海豚愛美生活日誌:
喜歡海豚的DolphinB,細個好鐘意畫公仔,上堂時會畫恐龍仔代表男朋友,至今已與"為食龍DC仔"中學相戀結婚,到現在誕下海豚寶寶。我以每人都「值得擁有」夢想的幸福生活態度而前進。喜歡分享生活、家品佈置、畫畫、扮靚心得~幼兒教育一級榮譽學士、做過:幼稚園老師網絡平台編輯及公關,髮型用品代言人、現職全職媽媽及Freelance digital marketer。

















DolphinB的email:cloudy_bluesky@yahoo.com.hk


You can also find me in:
Blogspot】WeShare】【Ztyle】【BE】【BeautyLife

一起交流新手爸媽的湊B樂吧!


沒有留言:

張貼留言