2019年8月22日 星期四

Doctor’s concept 美之選 做【超美白刀療程】



本身覺得自己膚色都算白,不過暗瘡印嘅問題就令我好困擾,
今次去了Doctor’s concept 美之選 做【超美白刀療程】
做完之後竟然膚色比之前白了2度,仲會刺激細胞膠原自生,
暗瘡印都快退了,比hifu 功效更全面。


我去的Doctor’s concept位於旺角朗豪坊,地點就腳,環境舒適。 來到後治療師先了解我皮膚狀況,填寫一些基本資料就入房進行療程。



療程會先洗面,然後就塗上美白精華再上gel, 療程會用上整整一支美白精華呢,有滿滿的玻尿酸及維他命成份:

接著開始使用儀器:

儀器配上「美白專用治療頭」 以線型發放能量, 能精準聚焦於肌底, 刺激肌底細胞膠原新生及 啟動「循環美白系統」
打的過程沒有很大的痛覺, 只有耳邊和額頭邊會有小小吉吉的。 能量會直入肌底刺激膠原新生及重組膠原網絡。
過程由資深的專業治療師操作,確保安全有效。 做左一邊睇下先,下圖左邊是after,是不是真的立即白淨了:
做完儀器之後立即敷一個竹炭面膜倒模。 敷完面膜之後,照一照鏡, 哇~皮膚真的白淨了不少, 因為膚色更均勻光澤,所以看上去皮膚更好。 而且仲有瘦面效果,及減淡色斑,黑色素! 對比一下之前和之後皮膚顏色的對比:

是白了兩度呢!(由8去到6)

超美白刀療程不痛、不紅、不腫,亦無恢復期,可即時回復日常生活及工作,
立即用防曬+化妝再去街都冇問題!

療程可「美白膚色 3-5 度」及「緊膚去皺」,
消除魚尾紋、法令紋、額紋等皺紋,效果持效可達 1 年之久,
想美白的你一定要試一下! 療程詳情可以再睇:https://bit.ly/2H3VooP Doctor’s concept 美之選 Whatsapp 及電話咨詢:6900 2101 旺角旗艦店: 旺角亞皆老街 8 號朗豪坊辦公大樓 17 樓 1712-15 室 5 大分店網絡:旺角|銅鑼灣|沙田|元朗|荃灣 網站 : https://doctorconcept.com.hk/


大家也來一起交流新手爸媽的湊B樂吧!留言或私訊我也可!
DolphinB的Facebookhttps://www.facebook.com/dolphin.bluesky/

3個月大海豚BB驚人語錄:https://youtu.be/nG1sWg70xyo




關於海豚愛美生活日誌:
喜歡海豚的DolphinB,細個好鐘意畫公仔,上堂時會畫恐龍仔代表男朋友,至今已與"為食龍DC仔"由中學相戀,結婚,到現在誕下海豚寶寶。我以每人都「值得擁有」夢想的幸福生活態度而前進。喜歡分享生活、家品佈置、畫畫、扮靚心得~幼兒教育一級榮譽學士、做過:幼稚園老師、網絡平台編輯及公關,髮型用品代言人、現職全職媽媽及Freelance digital marketer。


DolphinB的email:cloudy_bluesky@yahoo.com.hk

instagram:DOLPHINBLUESKY
DolphinB Youtube
You can also find me in:
Blogspot】WeShare】【Ztyle】【BE
Baby Kingdom】【MamiBuy】【ELLE】【She.com
EsdLife】【cosmopolitan】【Ulifestyle】【presslogic  Mami

一起交流新手爸媽的湊B樂吧!

沒有留言:

張貼留言