2020年5月28日 星期四

讀【幼兒教育】就識湊仔?



記得當年我選擇讀「幼兒教育」時,我父母問我:點解要花4年時間,在大學學習「#湊仔」?佢哋嘅疑惑係到底四年讀乜野?



幼兒期係人一生中大腦發育最快嘅時期,對於各方面嘅發展,都喺係幼兒時期建立,人的一生,好多概念、價值觀、處事模式,不論是有記憶,還是無記憶,都係喺幼兒階段建立的。對於一個咁重要嘅時期,我哋要去掌握同有效去教導,用四年嘅時間,其實一D都唔長。
講到「湊仔」,係咪讀左「幼兒教育」就會識?Sorry~係唔會架!雖然在教育上,的確會有幫助。但湊仔同教育唔一樣。首先,湊仔等如要好好照顧呢個小朋友。我覺得不可思議係到依家呢個世代仲會有人貶底湊仔嘅工作,照顧小朋友一點都唔簡單,由陀住佢點樣有營養俾佢,到生咗出來點樣餵奶、換片、清潔、日夜照料....個種唔止知識層面上,而係心力交瘁嘅投入!有人話:生仔要考牌,如果未有個種心智,連自己都未照料好,我都覺得「湊仔」係好大嘅難題。但每一個媽媽,都係為母則強 ,當有咗小朋友,就係一種學習。父母都會諗,幾時先係ready好做一個好父母,但世事係從來都無所謂ready好,只要你願意一邊去學習做好,願意負責任陪小朋友成長,已經很好。


而我都係一樣,學習做一個好媽媽,我好多謝父母雖然疑惑,但佢哋都放手俾我去讀「幼兒教育」。呢四年我所得到嘅遠遠俾我想像嘅多。佢哋仲教識我:「愛孩子,放手俾佢哋做喜歡嘅事!」依家呢個世代,做喜歡的事都可能會有壓力,又或者唔知道仲可唔可以繼續放膽去做,不過我相信我們的孩子和未來,喺亂世下來到呢個世界自有佢哋發光發熱嘅方式,而作為媽媽,我會一直用我最大能力陪伴佢渡過。




大家也來一起交流一下,留言或私訊我也可!
DolphinB的 Facebookhttps://www.facebook.com/dolphin.bluesky/

關於DolphinB:
喜歡海豚的DolphinB媽媽,幼兒教育一級榮譽畢業,以每人都「值得擁有」夢想的幸福生活態度而前進,喜歡分享生活點滴~曾做過:幼稚園老師、網絡平台編輯及公關,髮型用品代言人、現職全職媽媽及Freelance digital marketer。


DolphinB的email:cloudy_bluesky@yahoo.com.hk
instagram:DOLPHINBLUESKY
DolphinB Youtube
You can also find me in:
Blogspot】WeShare】【Ztyle】【BE
Baby Kingdom】【MamiBuy】【She.com
EsdLife】【presslogic  Mami】 【Girlssss

沒有留言:

張貼留言