2021年2月19日 星期五

繼續努力抗疫!

繼續努力抗疫!最近用得最多嘅除咗口罩就係消毒用品。

因為有小朋友,所以選擇用咩消毒我都會特別搵唔會影響到嬰兒健康的。

好似最近入手呢set:瑞士製造嘅皇牌消毒抗菌噴霧~SaniHome

set係好啱屋企用的套裝:

包括:皇牌多用途消毒噴霧 1 升補充裝 + 50毫升

一支可以帶出街用,另一支就可以喺屋企做refill 裝,入落之前用完嘅大噴霧樽即可。

大大的一支,可以用上一段時間,感覺好安心。

點解揀佢呢?因為佢由瑞士進口,品質保證

而我做過reseaech,產品中嘅一種消毒的有效成份:Active Ingredient 苯扎氯銨

被列入【新加坡國家環境局認證新型冠狀病有效成分清單】以及美國 FDA 認可【用在食品及食器的消毒抗菌劑】,而產品是不含氯己定(Chlorhexidine)的。


 

消毒噴霧有國際認證 99.999% 極速殺菌(包括細菌、真菌及病毒)

歐盟 EN 14476 認證,有效殺滅新型冠狀病毒 COVID-19

以專利生物技術生產,適合嬰兒及成人使用。

無酒精成份,可接觸食物表面,並屬於可食用級別,小朋友食落口都唔怕所以出街噴餐具都可以。

清潔時能用於物件表面、皮膚及空氣。

產品並無特別氣味,噴出來就像水狀,搓手後清爽,仿如無物。

在空氣中亦唔會有難聞的氣味,感覺用後好清潔舒服。

大家都要繼續努力抗疫,其實依家成日都咁清潔,呢種習慣令我哋一家都健康咗,所以呢個習慣要keep下去呢。

如有興趣購買這個套裝,可以在這網站購買:

https://www.sanihome.com.hk/SaniHome

皇牌多用途消毒噴霧1000毫升補充裝配50毫升


 

大家也來一起交流一下,留言或私訊我也可!

DolphinB的 Facebookhttps://www.facebook.com/dolphin.bluesky/


關於DolphinB:

喜歡海豚的DolphinB媽媽,幼兒教育一級榮譽畢業,以每人都「值得擁有」夢想的幸福生活態度而前進,喜歡分享生活點滴~曾做過:幼稚園老師、網絡平台編輯及公關,髮型用品代言人、現職全職媽媽及Freelance digital marketer。


DolphinB的email:cloudy_bluesky@yahoo.com.hk

instagram:DOLPHINBLUESKY

DolphinB Youtube

You can also find me in:

Blogspot】WeShare】【Ztyle】【BE

Baby Kingdom】【MamiBuy】【She.com

EsdLife】【presslogic  Mami】 【Girlssss

沒有留言:

張貼留言