2021年7月14日 星期三

【實用】啊媽必學自己影學生相心得及方法分享

你影咗未?我都算係好遲先影,就快到交相deadline 啦!


自己影嘅好處係平靚正,小朋友亦放鬆又free style~遲吓著冬季校服再影先!

影學生相/證件相心得及方法:

-淨色背景影易去背(留意有正面光線人樣更靚)

-下載證件相Apps去背及排版(我今次用Apps:「證件照應用」

-曬4R 一張內有8張相


-留意曬相店最低消費,$20印40張學生相,當然可以夾埋其他相一齊去曬相,因為都用唔曬40張學生相啦。


-影多啲唔同表情動作,之後可以整埋Whatsapp Sticker


 

大家也來一起交流一下,留言或私訊我也可!

DolphinB的 Facebookhttps://www.facebook.com/dolphin.bluesky/


關於DolphinB:

喜歡海豚的DolphinB媽媽,幼兒教育一級榮譽畢業,以每人都「值得擁有」夢想的幸福生活態度而前進,喜歡分享生活點滴~曾做過:幼稚園老師、網絡平台編輯及公關,髮型用品代言人、現職全職媽媽及Freelance digital marketer。


DolphinB的email:cloudy_bluesky@yahoo.com.hk

instagram:DOLPHINBLUESKY

DolphinB Youtube

You can also find me in:

Blogspot】WeShare】【Ztyle】【BE

Baby Kingdom】【MamiBuy】【She.com

EsdLife】【presslogic  Mami】 【Girlssss

沒有留言:

張貼留言