2021年7月12日 星期一

【試食紐崔萊維他命C】天然維他命C好唔好?Nutrilite全球銷量NO.1!Be Healthy Be Happy😊

可能大家唔知我有個唔好嘅習慣,就係好少食水果,營養師建議我補食含天然維他命C嘅營養補充品,咁啱朋友介紹紐崔萊Nutrilite嘅人氣產品-紐崔萊長效天然維他命C及女士營養配方營養片,究竟效果好唔好呢?看下去就知道好唔好!

我除咗食Nutrilite紐崔萊維他命C,仲配合埋紐崔萊嘅女士營養配方,透過紐崔萊嘅產品全方位補充營養。唔再怕因為日常壓力加速皮膚老化!

紐崔萊女士營養配方一盒裡面已分好早、晚食一包,只要一日食兩包,已經全方位照顧到女士每日嘅所需天然營養及維他命!

 

紐崔萊女士營養配方每包含5粒營養補充品,獨立包裝,大家覺得Nutrilite呢個包裝好唔好呢?我就覺得好好喇,唔洗分類,方便攜帶,一包就有曬唔同補充品,如果要外出,我會直接放入袋中。

 

食咗一個月,精神狀態、睡眠狀況、甚至膚質都有改善,非常滿意!

紐崔萊女士營養配方中嘅5粒產品有咩呢?包括:12種維他命、10種礦物質及21種植物營養素、EPA和DHA(保護心臟健康)、天然維他命C(可以8小時長效釋放,更有效吸收。)

 

圖中女士營養配方係紐崔萊™嘅產品,而紐崔萊™係全球唯一自設已獲認嘅有機農場內種植、收割及提煉植物原料嘅維他命及礦物質品牌。紐崔萊分別於美國、墨西哥及巴西設置有機農場,栽種各種營養豐富的植物,提煉植物濃縮素,製成優質的紐崔萊營養補充品。(有關詳情可瀏覽:https://corp.amway.com.hk/cn/nutrilite)所以紐崔萊對比同類型嘅產品,紐崔萊嘅更有效及安全性,我對紐崔萊都比較有信心,始終係每日食嘅產品。

Nutrilite紐崔萊除咗女士營養配方,仲有紐崔萊男士營養配方,紐崔萊™認為不同年齡層及姓別需要的營養不一樣,而我亦好認同紐崔萊嘅睇法,咁樣先可以食啱自己需要嘅份量。


而如果了解自己身體缺乏乜嘢維他命,其實亦可以直接買一瓶,最好當然去check吓或者見一見營養師啦。例如:需要補充天然維他命C嘅話,可以試吓:紐崔萊長效維他命C營養片  



Nutrilite紐崔萊長效維他命C營養片一粒蘊含500毫克天然維他命C,即等於8個鮮橙的維他命C!有助增強免疫力強及抗初老。紐崔萊長效維他命C營養片係可以長效8小時釋放嘅,能夠提升吸收率及減低浪費。當中紐崔萊長效維他命C營養片嘅成份分別可幫助天然維他命C嘅吸收和提供多種植物營養素,

 

食1粒紐崔萊長效維他命C營養片已可提供全日維他命C所需。一瓶有120粒。

一齊為健康嘅身體努力!

詳情可以睇返:

紐崔萊維他命C
https://bit.ly/3gQYs8P

認識Amway事業
https://bit.ly/3ctJRyW

如有問題或想購買都可以PM我啊^^

  

大家也來一起交流一下,留言或私訊我也可!

DolphinB的 Facebookhttps://www.facebook.com/dolphin.bluesky/


關於DolphinB:

喜歡海豚的DolphinB媽媽,幼兒教育一級榮譽畢業,以每人都「值得擁有」夢想的幸福生活態度而前進,喜歡分享生活點滴~曾做過:幼稚園老師、網絡平台編輯及公關,髮型用品代言人、現職全職媽媽及Freelance digital marketer。


DolphinB的email:cloudy_bluesky@yahoo.com.hk

instagram:DOLPHINBLUESKY

DolphinB Youtube

You can also find me in:

Blogspot】WeShare】【Ztyle】【BE

Baby Kingdom】【MamiBuy】【She.com

EsdLife】【presslogic  Mami】 【Girlssss

沒有留言:

張貼留言