2023年4月24日 星期一

春天轉季護膚法寶{Advanced Génifique 小黑瓶}

春天轉季最驚皮膚敏感、出油又生暗瘡…平時我最重視係水油平衡,咁皮膚就會靚啲。而好用嘅精華,例如Lancome Advanced Génifique 小黑瓶就滿足到我想皮膚健康同水油平𧗽嘅慾望。

精華包裝設計好貼心,滴管質素好好,每次提取的份量很平均,亦唔會滴到周圍都係

平時使用方法:化妝水之後,取兩管用量擦於全臉上,由下往上,從下巴到額頭,由內而外按摩即可。

佢質地清爽水潤,又極速吸收,吸收後滋潤又唔會有黏笠感,用完好舒服,而且用完之後再用補濕產品會更加吸收。用完就算肉眼都睇得見,肌膚明顯更加透亮,有光澤,就算唔化妝都自帶水光感。影相直程見到before 皮膚較暗黃!

分享一下小黑瓶小tips: 只要混合底妝使用,就可以增加底妝保濕度!技巧係:底妝與「小黑瓶」1:1 的比例混合,咁樣底妝會更加服貼透亮,仲無咁易脫妝潻。

已經用過好幾支!不斷回購嘅精華,推介大家都入手 Advanced Génifique 小黑瓶!

 #LancomeHK #Genifique 小黑瓶 #7 天嫩滑亮

 

大家也來一起交流一下,留言或私訊我也可!

DolphinB的 Facebookhttps://www.facebook.com/dolphin.bluesky/

關於DolphinB:

喜歡海豚的DolphinB媽媽,幼兒教育一級榮譽畢業,以每人都「值得擁有」夢想的幸福生活態度而前進,喜歡分享生活點滴~曾做過:幼稚園老師、網絡平台編輯及公關,髮型用品代言人、現職全職媽媽及Freelance digital marketer。

DolphinB的email:cloudy_bluesky@yahoo.com.hk

instagram:DOLPHINBLUESKY

DolphinB Youtube

You can also find me in:

Blogspot】WeShare】【Ztyle】【BE

Baby Kingdom】【MamiBuy】【She.com

沒有留言:

張貼留言