2023年7月23日 星期日

【35分鐘消滅27%脂肪】升級冷凍溶脂療程

 生完BB後忙住湊小朋友,都冇時間修身,加上年幾又大咗,新陳代謝比後生嘅時候慢,生小小嘢都好易肥!同埋肥埋喺啲鬼祟肉:肚腩仔、大脾、手臂都係重災區。唔想做C 9,要做靚媽!所以好開心可以同一眾美容達人一齊去perFACE x CoolSculpting 了解更多有關冷凍溶脂的資訊,當日除咗打卡影靚相外,最令人期待就係預約咗去做升級冷凍溶脂療程。

perFACE係香港首間技術認可升級冷凍溶脂中心, 正廠正貨!仲有3大認可,1.FDA認可:真正哈佛冷凍溶脂、質素認可:定期原廠培訓,更有市場認可:於2022銷量No.1上市醫美公司,所以做療程特別安心。

冷凍溶脂係全球NO.1的非入侵溶脂塑身技術1,而升級嘅冷凍溶脂比舊機仲多咗一個頭,一機雙頭能同時處理兩個部位,減脂時間快2倍!治療覆蓋面更增加18%,覆蓋更多脂肪範圍。啱晒我哋呢啲忙碌嘅媽咪~~而且有FDA 認證只需35分鐘即消滅治療位置27%脂肪2,3,持效不反彈。我今次療程嘅位置係肚腩:

 

治療師先睇我脂肪嘅位置,決定於肚的兩側做療程。

 

 療程頭10分鐘會比較有感覺,餘下的時間因為已經冷凍麻木了,不是太有感覺的,最後5分鐘治療師會按摩推散脂肪。

這個時候一開始按摩也是比較有感覺,不過推開了就會慢慢緩和。治療後完全無痛楚同無需復原期,只是回家後感覺治療的位置會有種做完運動後輕微酸酸軟軟的感覺,大約維持幾日,但對日常生活完全無咩影響,所有正常活動都OK。 

暫時做完三個星期,頭兩星期感覺超難減肚腩仔慢慢明顯地變平左,啲肥肉開始firm番,再過多一星期度下腰圍,瘦咗2.1 cm左右,好有效呀!而且療程係會消滅治療位置27%脂肪,所以就算最近食多左都冇反彈,不過都要適可而止,因為仲有其他部位未減XD!

咁多位貪靚嘅女士,今個夏天係時候把握機會,輕輕鬆鬆瘦身啦!

快啲去以下WhatsApp 號碼 / 連結諮詢下!

Whatsapp: +852 6618 5618

Link: https://bit.ly/3O481lu

#perFACE #CoolSculptingELITE #冷凍溶脂 #減肥 #肚腩 #瘦腰 #減大脾 #瘦身 #瘦腿 #減手臂 #脂肪 #躺着瘦 #難減脂肪byebye #超過1100萬真實用家見證

1Medical Insight Inc. The Global Aesthetic Market Study: Version XVII. 2019

2Allergan. CoolSculpting system (CoolSculpting ELITE) user manual. CS-UM-CM3-07-EN-C. 02/2021.

3Sasaki GH, et al. Aesthet Surg J 2014; 34:420–31 

大家也來一起交流一下,留言或私訊我也可!

DolphinB的 Facebookhttps://www.facebook.com/dolphin.bluesky/

關於DolphinB:

喜歡海豚的DolphinB媽媽,幼兒教育一級榮譽畢業,以每人都「值得擁有」夢想的幸福生活態度而前進,喜歡分享生活點滴~曾做過:幼稚園老師、網絡平台編輯及公關,髮型用品代言人、現職全職媽媽及Freelance digital marketer。

DolphinB的email:cloudy_bluesky@yahoo.com.hk

instagram:DOLPHINBLUESKY

DolphinB Youtube

You can also find me in:

Blogspot】WeShare】【Ztyle】【BE

Baby Kingdom】【MamiBuy】【She.com

沒有留言:

張貼留言