2023年11月20日 星期一

每月一次嘅 WeTime dinner【2+2 café & bar 】


💗4個媽媽可以chill 下🥂食晚餐🍽️今次呢間 2+2 café & bar ,以繁複細緻的烹調手法,打造五星級美食饗宴😍 位於帝都酒店,面向優閒的沙田公園,內有酒吧和主用餐區,可以享受悠然自得嘅用餐體驗。

新鮮波士頓龍蝦x 1、新鮮生蠔x 4、新鮮南非鮑魚x 1、北海道帶子x 2、虎蝦x 2
配以醬汁:
鮮辣根汁,辣根茄汁,青檸欖油,泰式酸辣汁,香辣蛋黃醬,南美香辣醋青醬


⭐️自己選擇喜歡嘅醬汁沾食,海鮮🦞新鮮😍一拎出嚟鮮氣飄飄,不禁令人哇一聲!

⭐️清新前菜之選,用生菜包住松葉蟹肉、甜蝦、海膽及牛油果🥑,滿口充滿鮮味😍好像食了一道夢幻的刺身組合。

好少機會食牛骨髓,牛骨髓可放上麵包🥖上食,感覺像超濃味牛油,好香。而牛仔膝肉煮得好軟腍,意大利寬條麵每條像吸收了牛仔膝肉嘅精華,滿滿醬汁,好味。
***************
🥣湯有以下兩款:
🍲龍蝦干邑濃湯
🍲黑松露泡沫野菌湯



兩款都好好味,一飲就知足料,當中龍蝦干邑濃湯更用上半隻新鮮龍蝦🦞,可以想像到有幾香濃嗎?至於黑松露泡沬野菌湯,賣相好特別,好似一杯泡沫咖啡,飲落重重菇味,yummy!
***************



🥩和牛肉質鮮嫩,牛味香濃,熟成程度可以同廚師溝通。
***************
#招牌烤原隻蒜香有機玉米雞 (81日大) (製作需時45分鐘)


皮脆肉嫩,帶有蒜香,雞肉juicy,果然係招牌食物
***************
甜品一樣好出色:

又係打卡甜品!睇落好似朱古力波,原來係意大利咖啡芝士朱古力!食落去好似倒轉咗嘅tiramisu,好特別,鍾意佢嘅咖啡酒味中和左朱古力嘅甜味。

口感好豐富,好似有咬口嘅雪糕感覺,甜度適中。
香濃朱古力配香草雪糕,永遠都係絕配組合。
💗美食美酒加埋朋友💗愉快嘅一晚🥰期待下次 WeTime !


大家也來一起交流一下,留言或私訊我也可!

DolphinB的 Facebookhttps://www.facebook.com/dolphin.bluesky/

關於DolphinB:

喜歡海豚的DolphinB媽媽,幼兒教育一級榮譽畢業,以每人都「值得擁有」夢想的幸福生活態度而前進,喜歡分享生活點滴~曾做過:幼稚園老師、網絡平台編輯及公關,髮型用品代言人、現職全職媽媽及Freelance digital marketer。

DolphinB的email:cloudy_bluesky@yahoo.com.hk

instagram:DOLPHINBLUESKY

DolphinB Youtube

You can also find me in:

Blogspot】WeShare】【Ztyle】【BE

Baby Kingdom】【MamiBuy】【She.com


沒有留言:

張貼留言