2024年3月18日 星期一

高級精緻鐵板燒《龍亭》

每月同老公仔撐枱腳,難得放低小朋友二人世界,都會精心挑選地方,今次去食:高級精緻鐵板燒《龍亭》。餐廳環境都幾別緻,門口有神秘的感覺,

店員推介鐵板套餐,我哋要了$588 及$788 套餐。788 套餐是多了前菜及湯,以及主菜可以選和牛粒。


整個用餐體驗,可以睇住廚師製作食物,食材由廚師精心挑選,最開心係有精緻擺盤,令一餐成為一種享受。

今餐我哋仲要咗一支梅酒~羅慢慢享受這餐盛宴:

💛沙律

黑魚子+煙三文魚,新鮮沙律菜配黑醋汁調味,作為前菜非常開胃。

💛魚子醬溫泉蛋

溫泉蛋蛋味好濃郁,加埋黑魚子,順口又香濃。

主菜我哋分別叫咗以下食物:

💛鐵板大虎蝦

虎蝦鐵板煎非常香脆,伴碟有蝦頭蝦膏汁,沾來一起吃,非常香濃,鮮味加濃味充斥味蕾!好好味

💛黑魚子帶子小黃瓜

鮮嫩帶子配清爽小黃瓜,加埋高級黑兒子,食得好開心。

💛鐵板白膳

鐵板煎得很香脆!老公好喜歡,伴碟配埋七味粉,口感更豐富。

💛蒜蓉帆立貝

香口蒜蓉配厚肉帆立貝,本身已是很好味,而帆立貝新鮮,所以再加分。

💛厚切黑豚肉

Juicy 黑豚肉配上酸甜菠蘿汁同蒜香牛油,啖啖滋味

💛澳洲牛柳粒

牛柳粒配手磨wasabi及炸蒜片,啖啖牛香味

伴碟,有可愛蘿蔔雕成嘅蘑菇造型,好可愛~

💛味噌湯中途清一清味蕾。

💛海鮮炒飯

炒飯好足料又有鑊氣,有大蝦,雞蛋,蘿蔔等等,炒飯粒粒分明,食完好滿足。

💛甜品

柚子雪芭及紫薯雪糕,配自家製份子料理紅豆爆珠,口感好驚喜,柚子雪芭清新解膩,紫薯雪糕少少麻糬的煙靭感,而且好香滑。完美的結尾。

沒有留言:

張貼留言