2024年2月25日 星期日

高質居酒屋[免費和服體驗]自助清酒機

 [#免費和服體驗] 瘋狂任飲全港最齊最多~#自助清酒機仲有即日空運新鮮刺身,絕對係最近食過,覺得性價比好高嘅: 響 居酒屋 Hibiki Japanese Restaurant

有得玩,又有得食,扮吓去咗日本嘅感覺,

同老公拍拖仔食:

#尊貴日式居酒屋M5和牛料理二人晚餐 ($998) 

#清酒機任飲($188)

清酒機用QR code登記,就可以出去選擇自己喜歡嘅味道,

apps 內有各款清酒介紹,亦可以自己+記錄自己鍾意嘅味道。客人可以一次斟多杯清酒,並以號碼小牌記下各種不同的清酒,喜歡的可以多斟一點,

老公仔非常開心,而我哋最鍾意嘅兩款味道係:#伯楽星特別純米 及 #獺祭45純米大吟釀我個人喜歡甘口濃厚的清酒。


而家居酒屋有 #和服體驗有男女裝和服,

有齊飾物配件、有打卡位、可寫繪馬,嚟食嘢之餘仲可以影相同玩吓,都幾有心思!





食物方面,刺身同壽司,令我哋好驚喜,原來刺身係即日空運,難怪咁鮮甜美味!最讚賞係:三文魚籽壽司,粒粒大大粒脹卜卜,店員話我哋知佢哋用嘅係A級魚籽,廚師亦有特別處理過魚籽,令佢更加鮮甜真係一食難忘。另外左口魚裙邊壽司,係入口即溶化,香濃鮮甜嘅味道充斥整個口腔。

池魚刺身亦好彈牙!加埋特調醬汁越食越開胃,仲有帆立貝,啖啖鮮甜,好耐都未食過咁好味嘅帆立貝。

倒返轉,講返前菜,自家醃製漬物好好味,成餐飯食到最後我都不斷食返前菜,每次一食就令我更開胃。

#鱈魚片 香脆,#支豆 都好過口癮,不過太多嘢食最後食唔晒啲支豆~~

串燒有五款,我最鍾意係牛舌同燒鱔,魚皮好香脆,牛舌爽口有肉汁,呢啲香口食物好啱送洒。

主菜我哋揀咗 #M5和牛,係用黑椒燒熟,肥瘦均勻,脂香滿滿

#雜菌蜆肉清湯:蜆肉無沙大粒飽滿,湯嘅菇味好出,不過略嫌有少少鹹,所以我食晒蜆肉同埋所有嘅菇,湯就冇飲晒。

#牛肉瓦蕎麥麵:送上一碗湯,可以沾蕎麥麵食,蕎麥麵底部炸到少少燶的香口,面層係辣蘿蔔蓉,加埋清新檸檬,牛肉炒得惹味,雖然食到呢part已經好飽,但係又會不知不覺食晒!

套餐的巨峰梳打: 

甜品係 #雪花冰,雪花冰嘅味道係紅豆,好似食緊煉奶紅豆冰,爽口清甜,作為結尾甜品感覺好滿足。以為已經好飽食唔落,但係清涼雪花冰好順口,又係不知不覺食晒

下次去觀塘居酒屋,我都會再encore!

沒有留言:

張貼留言