2024年1月23日 星期二

第一次食<圍爐火鍋> 晚市送 #輕量版圍爐煮茶

 


原來圍爐火鍋、圍爐煮茶喺四川熱爆!

今次來到過江龍品牌「炊二哥麻辣圍爐盆菜」,於將軍澳PopCorn 進駐,咁近我梗係試吓啦。

概念係三五好友圍坐在爐火旁,翻烤著糕點水果,漫談放鬆半日,而「#炊二哥麻辣圍爐盆菜 」就集結正宗成都傳統火鍋和冒菜融入圍爐食法推出的「全料鍋底」。

依家晚市更送 #輕量版圍爐煮茶 ,一坐低就會端上來,南瓜、花生、紅棗、栗子,再加埋菊花茶,驚喜地豐富。

我哋今次叫咗 #毛肚火鍋 、另加配料有:鴨血及鰻魚滑及燒烤菜花。

燒烤菜花上面已灑上七味粉,下面有蠟燭座熱。不過略嫌蠟燭🕯️不能做到燒烤效果,食到下面的菜,會感覺比較油膩。所以我還是比較推介食火鍋~

飲品方面本身有送的菊花茶,另外再叫咗:#沙棘原汁 (酸酸甜甜,解辣一流)

毛肚火煱(二人份量)內本身已有各種食材,基本上不加配料也夠飽。

火煱湯底麻辣惹味,愛辣者必食。staff 話辣度基本上是統一,大約係譚仔3小辣,我食開B B辣,驚頂唔順,staff 同廚師講盡量小辣一點。

最終係辣,但又辣得好過癮。食材方面也ok,像大雜匯,我最喜歡青筍及蟹柳。

餐廳有圍裙提供,出面亦與平時火鍋一樣有自調醬汁區。

坐位方面會比平時的椅子矮一點,腳長者留意一下~奉送圍爐煮菜值得一試,見到下午茶🫖價錢也吸引,有興趣可以睇吓!

沒有留言:

張貼留言