2019年10月9日 星期三

親子餐廳推介:石門《Su Casa》



朋友介紹,位於馬鐵附近,有間餐廳小朋友會鐘意~早前就一家同海豚B去試下~
這裡環境都好舒服,一邊食野傾下計都不錯。









見生蠔買一送一,老公先點了生蠔,店員有介紹不同生蠔味道口感,
我們要了比較creamy的~好新鮮。



之後前菜要了清酒青口~



青口滑,忌廉汁都幾香。

 
西湯係蠔湯~好特別,鮮味,推介大家都試下。
飲品係我鐘意嘅健康飲品:
菠蘿奇亞籽



主菜叫左吸睛嘅龍蝦意粉:





龍蝦味鮮甜,食得出新鮮,
不過龍蝦肉少左dd~



西冷剛剛好,肉質鮮嫩。

海豚B去到餐廳時睡著了,所以等我地食完叫她起來,才上食物。
媽媽我表示很好~讓我安心又舒服咁食完一餐,哈哈。



這兒有兒童餐,有3款選擇,車仔可以揀粉紅色或綠色。





兒童餐我地揀左A餐,
非常豐富,小朋友見到好開心,
不過對於海豚B來講呢個份量太多啦。
所以我都有一起食~



食兒童餐會有一張「智叻券」可以扭一次蛋。





驚喜地扭扭蛋,抽中一個會轉的小足球,
海豚B開心到呢~~~





甜品都有驚喜!
外型靚,味道酸甜又唔膩,連唔好甜食嘅者公都讚好味:



Su Casa 同小朋友去食飯,呢間會係大小朋友都鐘意嘅地方~

沒有留言:

張貼留言