2015年8月28日 星期五

【肚餓慎入】韓國空運到港醬油蟹



睇見首圖醬油蟹的膏就要流口水!
佢係黎自KC MALL架~~
首先,講下隻蟹點解咁正?


佢係由韓國新鮮空運到港的,是韓國西海梭子蟹 ,由於生長環境水溫較低 ,故週期更長 ,比其他海域及養殖的梭子蟹肉質更加鮮美 ,盛名享譽全韓國,每隻醬油蟹均長達 約 17cm或以 上,重量約 0.5kg。


每次在KC MALL訂購,可以訂2隻,或5隻,我今次的是2隻份量,用一個密封的盒子盛著,另外會有兩大袋冰來冰鮮著醬油蟹。


(冰袋)

如果買份量多的會有一個缸裝著,還會有發泡膠盒,高度約 30cm,發泡膠盒內亦有冰保存溫度,確保冷凍持久以及保存最新鮮的肉質。我從觀塘 KC MALL帶走醬油蟹就立刻回家,車程若35mins,到家是冰溶了少許,之後立刻放入冰箱。

過了2天才與老公慢慢享用~~~!



食用時一打開就見到比起我在香港食過的醬油蟹大隻,

拆開蟹蓋就心花恕放地見到好多橙黃色的膏,

膏是多得要溢出來的樣子。


食用時感受到蟹膏十分濃的鮮味。

一點醒味都沒有,濃郁的蟹膏齒頰留香~

蟹肉透明鮮甜,好像新鮮帶子的鮮甜~肉質較有口感。



把飯放入蟹蓋中混合蟹膏,加少許醬油,味道好好!

可以食多幾碗飯,太好味了~

暖暖的飯令蟹膏的鮮味更加出。




睇完以上的分享,如果你都想在香港食到韓國空運到港的蟹油蟹,可以致電或親臨觀塘 KC MALL 訂購,所有醬蟹必須完成付款手續方為確認單後一星期 醬蟹由韓國運送到香港,屆時請攜帶訂購單正本KC MALL



KC MALL地址:觀塘成業街 6號泓富廣場 2706-2710 室
電話:3692 5113


沒有留言:

張貼留言