2016年6月21日 星期二

【夏日新髮型】剪染出空氣感層次髮 (Salon Boku)




Wow...好耐冇試過頭髮剪到咁短!今次剪了空氣感層次,染啡+ highlight,外面highlight 幼身啲,裡面highlight粗啲,扎頭髮時顏色會更豐富,夏天好正~






今次去了Salon Boku 找 Daniel 整頭。首先我們溝通剪一個怎樣的髮型~其實我一直都想試下剪及肩的空氣感頭髮,就像是梨花頭那類。不過我的頭髮好幼,平日都好貼好貼,所以都有點難打理。





與Daniel 溝通後,他建議幫我剪返多一點層次,顏色方面就加上highlight,令髮色更豐富及有層次。由於不建議同一時間又需又染,所以他今次會先幫我做染髮。日常要自己吹或卷來營造那髮尾彎彎的效果。



接下來先在頭皮塗上保護的Base,減少染髮品對頭皮的傷害。


然後看一下染髮的顏色,使用的是shiseido的染髮品。



Highlight加上染髮總共差不多等了2小時多,之後去洗頭,吹乾就待 Daniel 剪髮,剪完後當然也會教我如何護理啦。最好當然自己用卷髮器把髮尾的頭髮卷起,頭髮更有空氣感及女人味。


不過如果無時間也不要緊,因為今次Daniel 幫我剪的頭髮較有層次,基本上在頭頂髮根噴少許鹽粉已經好立體和有蓬鬆的效果。



而當好熱時,束頭髮也會因為髮內的highlight,讓髮型更好看~





Salon Boku 找Daniel收費~洗剪:HK$280,如果再做電染可以再按頭髮長短而收費,留意可有8折價惠啊~~



最後,要多謝 Salon Boku 嘅 Daniel 幫我整呢個頭,❤️好鐘意!^^


DolphinB的email:cloudy_bluesky@yahoo.com.hk
DolphinB的Facebook:



沒有留言:

張貼留言