2024年8月19日 星期一

拒絕初老「輕塑年輕輪廓」LOLA打粧針

好想唔化妝皮膚都可以靚,我成日羨慕好膚質嘅朋友!我由細到大都易生暗瘡,所以想皮膚靚我花咗好大努力,不過近年再加上年齡增長又生咗小孩,感覺皮膚彈性流失,細紋特別係虎紋比以前明顯。想皮膚睇落靚啲…. 出街化妝係必須的….。
 

(唉…其實唔P圖就算化咗妝都仲係有瑕疵…哭)

一直都做開 Skin Tech 的 peel,有相熟嘅醫生話我知所屬的同一藥廠嚟緊有新療程推出:[LOLA打粧針 ] !我見到已經心心眼啦!「底層打了粧,皮膚變得細緻通透,令妝容更加自然貼服,回復年輕肌膚簡只須簡單保養甚至裸妝,肌膚呼吸無負擔!」
之前行內已聽聞LOLA打粧針在歐洲已經熱賣,嚟緊會嚟香港實在太好啦,因為佢用咗突破HA概念高流動性胺基酸配方,令透明質酸可以更長效、更自然~
「LOLA打粧針」全名為 “RRS® HA Long Lasting” ,配方中加入15種胺基酸作為保護性緩衝劑,原來有2大好處,第1可以減慢透明質酸被分解的速度,第2可以為皮膚的蛋白質提供營養,增加纖維母細胞的產量,從根本上重建真皮層的承托,膠原BB就會生得好啲、多啲。

「LOLA打粧針」強調它不完全是保濕劑,也不是填充劑。所以“Not a booster Not a filler” 而突破性高流動性HA配方,使用大份子透明質酸和專有的UHI交聯技術,使用後透明質酸能容易平均流動到周邊需要部位,令整體面容感覺自然,同時其黏稠度更能承托皮膚表面瑕疵。

重點可以改善以下皮膚狀況:
1 重建真皮
補充流失,加上胺基酸的滋養,重建健康豐厚真皮層,減低脆弱肌令肌膚敏感及泛紅現象。

2 改善膚質
撫平幼紋及乾紋,有助皮膚彈性及緊緻度,令毛孔逐漸細緻,延緩老態發生。

3 深層保濕
嫩白通透,在深層長效吸收外來的水份子達1000倍,底層儲水,不容易在皮膚表層揮發。

4刺激骨膠原及彈力蛋白
回復年輕代謝,達至自生功效。

療程由總部位於西班牙 的Skin Tech Pharma Group S.L. 皮膚科技製藥集團有限公司開發,就是我做開 Skin Tech peel的同一藥廠!佢喺皮膚科領域已擁有 25 年的經驗。之前大熱嘅RRS膠原膠水都係佢哋公司製造,我對佢哋都好有信心!所以嚟緊我決定去打[Lola打粧針 ],送份禮物俾自己皮膚,希望可以擁有不用化妝都靚靚嘅皮膚啦!之後再同大家分享~~~~



大家也來一起交流一下,留言或私訊我也可!
DolphinB的 Facebookhttps://www.facebook.com/dolphin.bluesky/
關於DolphinB:
喜歡海豚的DolphinB媽媽,幼兒教育一級榮譽畢業,以每人都「值得擁有」夢想的幸福生活態度而前進,喜歡分享生活點滴~曾做過:幼稚園老師、網絡平台編輯及公關,髮型用品代言人、現職全職媽媽及Freelance digital marketer。

DolphinB的email:cloudy_bluesky@yahoo.com.hk
instagram:DOLPHINBLUESKY
DolphinB Youtube
You can also find me in:
Blogspot】WeShare】【Ztyle】【BE
Baby Kingdom】【MamiBuy】【She.com

沒有留言:

張貼留言