2018年10月6日 星期六

維特健靈【維新烏絲素】舒緩我產後脫髮問題



早前出席 維特健靈 Vita Green event,
有袁偉豪 Benjamin Yuen 做維新烏絲素一日店長啊!




之前我都係用呢個系列舒緩產後脫髮問題㗎!
今次event見到洗髮+頭皮精華換咗新包裝
特別係精華由滴管變咗做噴霧,好正啊!



event中做左頭皮測試,
頭皮偏油的我,用「維新烏絲防脫洗髮露」好適合。





即場試用,都聞到氣味清香,
不會有難聞的中藥味,
這一點我都好清楚,因為之前都有用開。



話說有左BB之後,我更加留意產品的安全性,
由食落肚的食品,穿著的衣服,到護膚品及髮型用品都一樣。
就頭髮護理產品,早前消委會測試市面上60款洗頭水,
評估當中的二噁烷、可致敏防腐劑、可致敏香料含量。
結果在38款洗頭水中檢出二噁烷,12款檢出防腐劑CMIT及/或MIT!
真係唔好話唔驚。
選擇錯了洗髮護髮,分分鐘甩頭髮及有損健康。





而維特健靈「維新烏絲防脫洗髮露」
並未有驗出含二噁烷及MIT/CMIT的混合物,
可見成分安全可靠!



維新烏絲防脫洗髮露~ (150 ML/ $119)



- 不含二噁烷
- 不含MIT/CMIT 致敏物
- 不含刺激皮膚香料
- 珍貴中藥成分
- 英國GMP 藥廠製造製造


維新烏絲精華液 100ML/ $350
它含專利成分,抑頭油,回復清爽亮麗



「維新烏絲精華液」蘊含純中草藥何首烏、牛蒡、丹蔘、艾葉,
有助促進血液循環,為頭髮提供足夠養份,刺激頭髮生長,
令髮根更強壯。含瑞士專利成分Capigen,
由三種活性成分組成,有助控制過多頭油,
令頭髮保持清爽,更加柔順亮麗。


使用方法:只需每日完成洗頭後,
將精華液塗在頭皮表面,輕輕按摩,無須沖洗。


維新烏絲素膠囊90粒裝 ($528)



根據2009年中山大學的研究顯示,每日服食3粒「維新烏絲素」,
連續6星期,毛髮生長增幅高達60%及增加濃密度!
「維新烏絲素」薈萃靈芝、制首烏及當歸等珍貴健髮藥材,


靈芝有助調理五臟,女貞子促進血液循環,
幫助營養迅速輸送到髮囊,為髮囊提供養分;
何首烏能養血養肝,固精益腎,助黑髮生長。



由於懷孕後BB會搶走媽媽的鈣質,
所以我在產後3個月都有甩頭髮現像,
這個時候都是用維新烏絲素系列來舒緩我的產後脫髮問題。
這次新包裝覺得用上手更加方便。
大家也要試試啊~^^




大家也來一起交流新手爸媽的湊B樂吧!留言或私訊我也可!
DolphinB的Facebookhttps://www.facebook.com/dolphin.bluesky/
3個月大海豚BB驚人語錄: https://youtu.be/nG1sWg70xyo



關於海豚愛美生活日誌:
喜歡海豚的DolphinB,細個好鐘意畫公仔,上堂時會畫恐龍仔代表男朋友,至今已與"為食龍DC仔"中學相戀結婚,到現在誕下海豚寶寶。我以每人都「值得擁有」夢想的幸福生活態度而前進。喜歡分享生活、家品佈置、畫畫、扮靚心得~幼兒教育一級榮譽學士、做過:幼稚園老師網絡平台編輯及公關,髮型用品代言人、現職全職媽媽及Freelance digital marketer。

















DolphinB的email:cloudy_bluesky@yahoo.com.hk


You can also find me in:
Blogspot】WeShare】【Ztyle】【BE】【BeautyLife

一起交流新手爸媽的湊B樂吧!




沒有留言:

張貼留言