2018年12月18日 星期二

【免費實用Apps推介】自己深度皮膚分析 gratus Skin Snap



每次轉天氣,皮膚就會出現d唔尋常嘅反應,以前塗下面霜就可以舒緩問題,不過生完bb後膚質好似有小小變化,以往用開嘅方法已經唔見效,自己都冇晒辦法。最近一次去美容院專登做埋皮膚分析,做完我跟本唔識睇個result,聽顧問分析到我頭都大埋,做完facial 情況好過2 日問題又出現返,如果我隔一個星期就去check一次皮膚會唔會太誇張呢?
一d都唔誇張,因為依家自己喺屋企都可以做到肌底分析,而且仲要係免費同分析得好深入。
呢個就係 gratus 手機 app 嘅新功能 「Skin Snap」AI 肌底透析!





佢結合咗 AI+專家智慧同肌底透析技術,
透過比對超過 2 萬個亞洲女性肌膚數據,
再將我嘅肌膚狀態與我同年紀的就比較,得出最準確嘅結果。
做到4大問題徹底分析,再提供最到位的個人化醫美方案。


好方便咁自己跟住Apps指引影相,
就可以徹底分析我嘅肌膚狀態,



睇完 report 仲會有針對性解決方案,
唔洗再亂咁買唔啱自己嘅護膚品!


BTW,分析完發現我 D 皺紋情況好嚴重啊,
特別係眼底同虎紋....





每一個範疇都會有文字版本嘅分析等我可以了解成因,仲有日常護理小貼士作參考,簡單易明。而每個資訊及建議都先由醫生認證,專業同可信度一d都唔遜色比美容院同專櫃級數儀器。全因呢個全球獨家嘅,AI肌底透析技術研發自歐洲最大的應用科學研究機構,將醫學用的AI技巧應用在肌底分析上,真係好高科技呢。


唔知係咪生完BB,皮膚比以前鬆弛咗好多,
真係要趁依家再努力 D保養下,
Skin Snap 推薦我去做 膠原自生療程,
仲有食Collagenic 膠原營養片,外內一齊補返d 膠原bb。
佢仲可以即刻購買同預約做療程,有無咁方便啊?
另外我鐘意佢有得睇返自己之前嘅report,
睇到自己皮膚唔同嘅轉變,咁就知道我嘅護理方案work 唔work 啦。
呢個Apps真係好好玩,
仲要隋時隋地都可以玩~
大家快D download gratus 試下玩啦 📲 https://www.gratus.com.hk/s/9MLEFA



 
大家也來一起交流新手爸媽的湊B樂吧!留言或私訊我也可!
DolphinB的Facebookhttps://www.facebook.com/dolphin.bluesky/
3個月大海豚BB驚人語錄:https://youtu.be/nG1sWg70xyo




關於海豚愛美生活日誌:
喜歡海豚的DolphinB,細個好鐘意畫公仔,上堂時會畫恐龍仔代表男朋友,至今已與"為食龍DC仔"由中學相戀,結婚,到現在誕下海豚寶寶。我以每人都「值得擁有」夢想的幸福生活態度而前進。喜歡分享生活、家品佈置、畫畫、扮靚心得~幼兒教育一級榮譽學士、做過:幼稚園老師、網絡平台編輯及公關,髮型用品代言人、現職全職媽媽及Freelance digital marketer。

DolphinB的email:cloudy_bluesky@yahoo.com.hk

instagram:DOLPHINBLUESKY
DolphinB Youtube
You can also find me in:
Blogspot】WeShare】【Ztyle】【BE】【】
Baby Kingdom】【MamiBuy】【ELLE】【She.com
EsdLife】【cosmopolitan】【Ulifestyle】【presslogic  Mami
一起交流新手爸媽的湊B樂吧!
DolphinB的Facebookhttps://www.facebook.com/dolphin.bluesky/

沒有留言:

張貼留言