2020年4月14日 星期二

網購推介:Seek Yeah ~【護膚品抵買及正貨】


疫情關係,最近真的網購了好多產品。好多平台都試過啦,最近試左去呢個本地人開設的網店:Seek Yeah 平台 (www.seekyeah.com) 見到有好多產品,包括:護膚,寵物,母嬰產品等等都有。而我發現佢地嘅護膚品都是流行大熱嘅款式。有咩護膚品好用都可以係度搵到,同埋護膚品都相對平。




好似一向都好有人氣嘅:
Estee Lauder advanced night repair 升級再生基因修護露
佢都有得買!記得之前都有用過,呢個系列好好用架!特別精華液推薦!



佢質地係好滑,而又不黏不油膩嘅,
肌膚吸收精華好快,用完係即時見到水潤透亮,
最大的特點係做一晚修復肌膚,
一感覺到敏感就即刻使用,第二朝就無事。



係Seek Yeah 賣嘅Estee Lauder精華,佢有保證係正版正貨,而且價格比出面的商鋪低
,所以我決定係度試下買。

 教教大家點分正版?
大家可以留意:
正品的包裝盒頂部有金色logo,而且正品會細膩光澤有凹凸感,假貨則線條偏粗,偏暗淡無光澤,另外正品嘅瓶蓋使用光滑圓潤的金色金屬,中間間隔非常細膩的磨砂顆, 假貨嘅瓶蓋呈銀色,磨砂顆粒偏大!




買到返來都可以check下:
正版品瓶底有噴印生產碼,其字符由小圓點拼合而成,與外包裝盒底部的生產碼一致。瓶底還會有字母編號,可能有三角循環標誌,但毫無例外都是清晰細膩。而假貨字符工藝都會相對粗糙



SeekYeah好唔好?最後我從Seek Yeah 買返來我見到都係正貨品質,而且仲比市面上抵,當然好開心。
購物過程都好簡單!首先將你想買的產品放入購物車及按結帳,

然後要申請做會員,只需要email&電話,主要用來做快遞聯絡的



特別留意成為會員即送$50 購物金可以即時用!


之後就揀產品放入購物車,
到比錢位可以揀信用卡、paypal、轉數快
送貨方面,可揀直送上門、順豐站、智能櫃


整體購物到結賬流程都清晰簡單。


出貨方面都唔錯,唔會要你有排等~
我購買現貨品隔日就通知可以樓下順豐智能櫃取貨啦
出貨後仲有訊息提醒添,可以跟進成個備貨到發貨的過程
而且有客服在線上解答問題,令人好安心

收到產品個包裝保護得好妥當,有多層 bubble 紙做保護,好貼心!


另外有正品保證,起碼不用擔心買到假貨。



佢地仲送咗我1支shiseido mascara,估唔到會有驚喜~

簡單咁講,價錢方面,Seek Yeah的護膚品價錢對比官網大部分貨品都有8折,
有時甚至比其他購物平台平,加上佢保證正品,所以我最後先買。
貨品到手無令我失望,成個購物過程都好順利。

我最近最常睇嘅係:收毛孔精華、保濕精華和抗皺精華~
精華唔怕多,有多幾支唔同成份,可以按天氣使用。
Seek Yeah仲會根據季節推出貨品優惠,得閒我都會上去睇。
買滿$400 就可以免運~

另外,再提一次,登記會員即有$50 購物金可以用, 扣左再平多一截
每次購物仲可以再儲購物金下次用。有興趣你都上去睇下有無野岩買啦:
Seek Yeah識嘢平台:https://www.seekyeah.co/



大家也來一起交流新手爸媽的湊B樂吧!留言或私訊我也可!
DolphinB的Facebookhttps://www.facebook.com/dolphin.bluesky/

3個月大海豚BB驚人語錄:https://youtu.be/nG1sWg70xyo

  

關於海豚愛美生活日誌:
喜歡海豚的DolphinB,細個好鐘意畫公仔,上堂時會畫恐龍仔代表男朋友,至今已與"為食龍DC仔"由中學相戀,結婚,到現在誕下海豚寶寶。我以每人都「值得擁有」夢想的幸福生活態度而前進。喜歡分享生活、家品佈置、畫畫、扮靚心得~幼兒教育一級榮譽學士、做過:幼稚園老師、網絡平台編輯及公關,髮型用品代言人、現職全職媽媽及Freelance digital marketer。


DolphinB的email:cloudy_bluesky@yahoo.com.hk

instagram:DOLPHINBLUESKY
DolphinB Youtube
You can also find me in:
Blogspot】WeShare】【Ztyle】【BE
Baby Kingdom】【MamiBuy】【She.com
EsdLife】【cosmopolitan】【presslogic  Mami


一起交流新手爸媽的湊B樂吧!

沒有留言:

張貼留言