2020年11月6日 星期五

點樣可以食極都唔肥?只要食飯前食一包...

點樣可以食極都唔肥?做人啊媽,先知又要返工又要湊B有幾忙,疫情下多咗喺屋企坐坐坐,不知不覺個肚腩都越來越大....想多做運動,奈何一日時間都唔太夠用,而日日喺屋企又不知不覺又食多咗,哈哈~所以,唔想放棄自己,我就食呢款:「日本蠶絲蛋白啫喱」,可以吸附多餘脂肪,穩定血糖,減少醣化反應,同時美肌、防止肌膚衰老呢!

講一講產品,佢係日本健康研究所 JHc皇牌產品,

暢銷日本20年,擁日本及美國專利,

並通過STC嘅測試並獲得優質「正」印 ,

證實產品無藥性及無重金屬,品質有保證。



一盒有30包

來自日本靜岡縣,味道係清新的桃味,

入口微甜的Jelly狀,我幾鍾意呢個味道和口感!

核心成份有:蠶絲蛋白、米胚芽、大豆發酵提取物~

功效係可以穩定血糖、血脂也有美顏功效,

而我最睇重係佢以物理阻隔脂肪和減少醣化反應,有助抗氧化,

仲有曾經1,600例日本權威醫療機構臨床測試,功效顯著~

我嘅食用方法係餐前食用,以達物理阻隔脂肪糖份最佳效果!

每日建議食2-3包

我如果出街用膳,就一定會食一包打底,因為通常餐廳菜式都較油膩。

食一包打底阻隔脂肪糖份,咁就可以食極都唔肥!

生完小朋友加上年幾都大咗,自知血液循環和代謝都不及以往好,

日本蠶絲蛋白啫喱幫助穩定血糖,又同時可以阻隔脂肪糖份吸收,

仲可以排走體內積聚毒素,減少令皮膚衰老嘅糖化反應,

對於好似我咁,貪靚又想輕鬆減脂嘅人有一定幫助!

而產品證實效果係食用1-2個月:

身體外觀包括腰圍及體重都有所下降,或有助於穩定血糖,

促進體內重要物質的敏感度。

如食用3個月或以上:或有助於長期穩定血糖,維持血液在穩定水平。

用家用血儀器及電子磅測試,內臟脂肪得以改善,適合關注血脂膽固醇人士使用。

想了解更多詳情可以到:

日本健康研究所 JHc

https://www.facebook.com/JHcJapan/


Dolphin因為買開,所以有特別優惠,如果你有興趣可以直接PM我聯絡^^

我的Facebook:https://www.facebook.com/dolphin.bluesky


  

大家也來一起交流一下,留言或私訊我也可!

關於DolphinB:
喜歡海豚的DolphinB媽媽,幼兒教育一級榮譽畢業,以每人都「值得擁有」夢想的幸福生活態度而前進,喜歡分享生活點滴~曾做過:幼稚園老師、網絡平台編輯及公關,髮型用品代言人、現職全職媽媽及Freelance digital marketer。

DolphinB的email:cloudy_bluesky@yahoo.com.hk
instagram:DOLPHINBLUESKY
You can also find me in:
Blogspot】WeShare】【Ztyle】【BE
Baby Kingdom】【MamiBuy】【She.com

沒有留言:

張貼留言