2021年4月1日 星期四

【好用】德國 Alessandro 手腳和指甲護理的高級品牌

春天到啦!又係時候換季,著短衫短褲仔😆。話說之前冬天好乾時揸cream 揸極都好乾,特別係對手,因為成日洗手清潔,好驚對手皮膚會衰老....所以開始留意有咩手部護理產品。最近試用來自德國嘅 Alessandro。佢係歐洲專業人士用於手腳和指甲護理的高級品牌!產品係VEGAN*純素主義配方,不含動物來源的成分。於1989年已成立,發源於歐洲自全球超過3萬家美甲沙龍。


今次試用咗:

2合1手部磨砂修護油100ml

MAGIC MANICURE 2-PHASE HAND PEELING

以矜貴豐盈的複合天然植物油,配合天然海鹽結晶,雙層油鹽配方,透過輕輕按摩塗抹,迅速有效清除雙手表層粗糙角質,促進血液循環。

 

使用方法:

先以水洗淨雙手,搖勻產品,然後滴出適量磨砂油(約1.25ml)在掌心中,並以掌心將之暖和,然後兩手交替反覆在手掌,手背和手指間作輕柔的打圈按摩約2分鐘。如有手繭或較粗糙的部位,可在其上多磨擦一會,最後用溫水將海鹽沖洗乾淨,再用毛巾擦乾,不需使用皂液清洗。

只需少量,磨砂粒算幼細,用完好油潤,滋養複合植物油柔和地滲透手部及指甲,深度滋養修護手部肌膚,過水後好細滑!正呀~


之後用埋:

絲滑隱形手套精華15ml

SILKY GLOVES PROTECTING HAND SERUM

 

傳說中嘅「秒吸收」隱形手套含珍貴的沒藥精萃,有消炎杀菌功效,可以抑制皮膚炎症, 用完就好似戴上絲滑隱形手套一樣,完整保護及阻隔外來物的刺激,長效鎖住肌膚水份,特別適合容易過敏乾燥煮婦手使用呢。

使用方法:

每次只需一泵,然後輕輕均勻按摩雙手至完全吸收即可!

面就用精華用得多,手真係第一次用!精華好似絲滑嘅質地,好舒服嘅保濕感覺,清爽又吸收!

最後我再用:

珍珠母亮白倍潤手霜75ml

CREAM RICH HAND CREAM

含 Oléoactif® 專利亮白因子,更可防止色素沉著,亮白肌膚。透明質酸同時補充水份,今手部充盈亮澤。用完有鎖水嘅感覺,細白光澤好保濕。啲皮膚好即刻白咗啲咁!

 

整套產品好好用,平時用面部護膚品多,好少用高級手腳護理產品,一用覺得效果好驚喜呢!也可能因為上了年幾,皮膚需要嘅保養不同咗。疫情關係亦少去做treatment ,所以護理吓手腳都覺得像做完SPA一樣呢。

 

有與趣可以去網站了解產品更多的:

2合1手部磨砂修護油

https://www.clovershopeasy.com/products/alessandro-magic-manicure-2-phase-peeling

珍珠母亮白倍潤手霜

https://www.clovershopeasy.com/products/alessandro-cream-rich-hand-cream-75ml

絲滑隱形手套精華

https://www.clovershopeasy.com/products/alessandro-silky-gloves-hand-serum-15ml


 

大家也來一起交流一下,留言或私訊我也可!

DolphinB的 Facebookhttps://www.facebook.com/dolphin.bluesky/


關於DolphinB:

喜歡海豚的DolphinB媽媽,幼兒教育一級榮譽畢業,以每人都「值得擁有」夢想的幸福生活態度而前進,喜歡分享生活點滴~曾做過:幼稚園老師、網絡平台編輯及公關,髮型用品代言人、現職全職媽媽及Freelance digital marketer。


DolphinB的email:cloudy_bluesky@yahoo.com.hk

instagram:DOLPHINBLUESKY

DolphinB Youtube

You can also find me in:

Blogspot】WeShare】【Ztyle】【BE

Baby Kingdom】【MamiBuy】【She.com

EsdLife】【presslogic  Mami】 【Girlssss

沒有留言:

張貼留言