2023年2月1日 星期三

隱世「鐵板燒」美食~大埔 <燚 ITSUMÉI>

去到餐廳門口要撳門鈴入去,之前以為係咪lunch 唔營業,因為好少餐廳會咁樣關門,當店員熱情地開門時入內都幾驚喜,鐵板燒烤板上有一個藍色魚缸,氣氛係好似居酒屋的感覺。

我同老公叫左兩Set $588嘅入門廚師發辦套餐,及兩杯啤酒🥂送鐵板燒一流!

⭐️入門廚師發辦套餐 $588

沙律

好似分子料理咁,沙律醬變成泡泡,再將新鮮嘅蔬菜及菠蘿一齊食,蔬果新鮮,食落開胃又特別。

鐵板海鮮 -扇貝及象拔蚌

配上黑松露油及松露鹽及柚子味泡泡

首先象拔蚌入口充滿鮮味,咬開爆汁,啖啖充滿幸福感!配埋清新蘆筍,多重口感。而扇貝就以黑松露醬及牛油調味,扇貝鮮味又有松露香,不得了!

豬扒及雞扒

擺盤有一粒以小蘿蔔製作成的菇仔,都好可愛,店員話食完肉之後食菇仔清味蕾。旁邊有幾滴牛油醬,可以做調味配肉食,而豬扒及雞扒分別有特製嘅醬汁配搭,例如豬扒就配菠蘿汁,酸酸甜甜,令豬肉味香而不臊,雞扒就以欖菜汁作配搭,雞肉嫩而燒得香,令人回味。

炒飯

用鐵板燒炒成嘅飯,有一隻彈牙大蝦,飯炒到粒粒分明,食完覺得飽飽啦,不過仲有甜品先係完美:雪糕 食完就perfect 啦!

整個餐都有驚喜,店員有細心講解每一道菜式,而且擺盤亦都好精緻,果然係大埔隱世美食。

沒有留言:

張貼留言