2020年5月8日 星期五

Tom Ford 超抵優惠【 SOGO Thankful Week】

又到大家都好期待嘅SOGO Thankful Week 喇,見到Tom Ford做緊好多超抵優惠有啲仲平左成半添!我就準備好去佢哋e-store掃貨喇!



話說之前用過 Tom Ford 嘅底妝產品覺得好好用!
最近見到網上面好多人都讚 Tom Ford 立體柔光氣墊粉底乳,
所以都買咗嚟試下!




 呢隻都好好用:滋潤得黎又唔會笠,而且仲超貼薄!
而家成日要帶口罩都啱用呢!



見個 cushion 咁好用,搞到我好想試埋佢枝粉底乳!
咁啱SOGO Thankful Week 做緊超抵優惠,今次差唔多平左成半呀!又係入貨好時機!而我就睇中咗呢 set 立體柔光粉底及底妝套裝:


- 任何粉底液
- 任何底妝產品
- 迷你經典幻魅唇膏1g
- Tom Ford Research 乳霜 3ml
- Tom Ford Research 護膚精華 5ml

有齊哂粉底乳、primer 、唇膏同我好想試嘅 Tom Ford Research系列 (低至 HK$ 1,630 (價值 HK$2,680) 仲有好款同唔同系列都做緊優惠,你哋都快啲Sogo或者佢哋 e-store store睇下啦!



大家也來一起交流一下,留言或私訊我也可!
DolphinB的 Facebookhttps://www.facebook.com/dolphin.bluesky/

關於DolphinB:
喜歡海豚的DolphinB媽媽,幼兒教育一級榮譽畢業,以每人都「值得擁有」夢想的幸福生活態度而前進,喜歡分享生活點滴~曾做過:幼稚園老師、網絡平台編輯及公關,髮型用品代言人、現職全職媽媽及Freelance digital marketer。


DolphinB的email:cloudy_bluesky@yahoo.com.hk
instagram:DOLPHINBLUESKY
DolphinB Youtube
You can also find me in:
Blogspot】WeShare】【Ztyle】【BE
Baby Kingdom】【MamiBuy】【She.com
EsdLife】【presslogic  Mami】 【Girlssss

沒有留言:

張貼留言