2020年6月4日 星期四

夏天的回憶【石頭畫創作】幼兒藝術


把海邊的回憶延伸幼兒獨特的藝術~
去海邊放下電,感受下沙、海、石頭等等大自然嘅禮物。當日海豚妹想執咗幾粒小石頭,但為了愛惜資源,我哋感受完石頭質感就放返去沙講Bye Bye。返到屋企我拎出之前裝飾家中嘅石頭,繼續回顧沙灘點滴,海豚妹再幫小石頭上色創作。(留意在香港執石頭可犯法,特別是政府規管的泳和地質公園,愛護大自然,不要帶走沙石啊。)



我的石頭是幾年前在花園街買的,因為喜歡佈置家具而買下的:
有大有小不同形狀和顏色~




石頭本身係一種有個性嘅材料,每一粒都有獨特嘅外型同質感,創作前先同小朋友傾下計,什麼是石頭?呢粒石頭似乜野?係咩形狀?摸摸唔同石頭嘅觸感。對於大一點嘅小朋友,可以比佢欣賞下唔同人嘅石頭藝術先。海豚妹2歲,仲係探索顏色嘅階段,所以就等佢自由創作,用佢鐘意嘅顏色。


呢粒石頭100% 海豚妹創作,佢用顏色續層添加上色,2-3歲嘅幼兒都仲係處於塗鴉階段。留意不需要用成人嘅觀點來看待佢嘅作品,否則,父母不僅會錯失了解、認識孩子嘅機會,而且仲可能會扼殺孩子的繪畫天賦和想像力。


呢一粒石頭就咁睇只係隨意塗鴉,但放上去明信片度,就覺得好似一幅花海咁~好靚啊!



喺石頭創作嘅過程,唔但止好玩,仲可以學到:
*創作力:創作時容許佢選擇喜歡嘅顏色,鼓勵用佢自己的方式享受創作。
*學習顏色及混色:可以一邊辨認顏色、學習溝顏色的變化,喺旁邊覆述小朋友的行為 (例如:XX你揀左咩色?黃色加左藍色後變左綠色啊!)
*小肌肉:除了作畫的力度,更可用到前三指及二指小肌肉打開及關閉顏色蓋。
*手眼協調:對準吱顏料到指定色盤
*自理:學習創作後要收搭及清潔
*大自然:從情景中學習,加深對大自然、沙灘、石頭的理解,從中可以灌輸愛惜大自然的訊息



注意事項:
-石頭在創作前可以先清洗晾乾。
-創作前記得先鋪好枱墊和保護衣,方便清潔享受創作

創作完的石頭除咗做裝飾,可以再將佢變成其他用途,例如用來玩故事遊戲、放入透明膠樽仔做樂器、數數,好多唔同嘅玩法,待大家去發挖呢!

大家也來一起交流一下,留言或私訊我也可!

關於DolphinB:
喜歡海豚的DolphinB媽媽,幼兒教育一級榮譽畢業,以每人都「值得擁有」夢想的幸福生活態度而前進,喜歡分享生活點滴~曾做過:幼稚園老師、網絡平台編輯及公關,髮型用品代言人、現職全職媽媽及Freelance digital marketer。

DolphinB的email:cloudy_bluesky@yahoo.com.hk
instagram:DOLPHINBLUESKY
You can also find me in:
Blogspot】WeShare】【Ztyle】【BE
Baby Kingdom】【MamiBuy】【She.com

沒有留言:

張貼留言