2020年9月1日 星期二

自製兒童餐【熊仔腐皮壽司】

 

喺屋企唔出去堂食~自己整個:日式兒童餐 俾海豚妹食下先!

估唔到第一次整我都整到咁可愛嘅 Bear Bear,

媽媽我超級開心(Bear Bear眼耳口鼻都係我人手剪出黎架!),

當然~最開心係見到海豚妹興奮又驚喜嘅樣。






食譜 我都係參考網上的,再自己就份量,大家都可以參考下:

8件Bear Bear 腐皮壽司

材料:腐皮 4片

1.用以下材料先煮好腐皮待涼:

水 250 毫升

日式醬油 3 湯匙

糖 2湯匙

味醂 1 湯匙 (可省略)

2.預備壽司飯:

日本壽司米 60 克

水 70毫升

白芝麻(已炒香) 2 湯匙

麻油 1茶匙

壽司醋 2湯匙

3. 把壽司飯放入腐皮,用剪芝士和紫菜做眼耳口鼻貼上~完成!

雖然整嘅時間都用左好多,但疫情下多左時間喺屋企,都幾好玩Y~仲可以扮下去日本餐廳,哈哈!

 

大家也來一起交流一下,留言或私訊我也可!

關於DolphinB:
喜歡海豚的DolphinB媽媽,幼兒教育一級榮譽畢業,以每人都「值得擁有」夢想的幸福生活態度而前進,喜歡分享生活點滴~曾做過:幼稚園老師、網絡平台編輯及公關,髮型用品代言人、現職全職媽媽及Freelance digital marketer。

DolphinB的email:cloudy_bluesky@yahoo.com.hk
instagram:DOLPHINBLUESKY
You can also find me in:
Blogspot】WeShare】【Ztyle】【BE
Baby Kingdom】【MamiBuy】【She.com

沒有留言:

張貼留言