2021年10月5日 星期二

88分鐘江蘇大閘蟹放題



 又到大閘蟹的季節今次約埋鍾意食大閘蟹嘅朋友一齊食88分鐘江蘇大閘蟹放題。
地點係:Pho星登陸越球

餐廳食越南嘢,任食除咗大閘蟹之外,仲有唔少越式嘢食,

例如串燒、pho星生熟牛湯河、越式春卷、香茅雞翼、木瓜蝦沙律等等。亦有蟹粉小食,例如蟹粉水餃、蟹粉時菜、蟹粉花枝丸、蟹粉粥等等。

對於小食我嘅興趣唔係太大,不過都想提下pho星生熟牛湯河唔錯!河粉嫩滑,湯底入味,食蟹肚空空,食返一碗好滿足。

飲品方面選擇都算多,我飲咗檸檬茶、柚子檸檬水,仲有食完蟹飲薑茶。

講返今日嘅主角大閘蟹:

10月頭蟹未算好爆膏,不過每隻蟹都有適中蟹膏,膏與蟹肉一様鮮甜,有少少蟹膏都有痴口。食完一隻又一隻,好幸福,哈哈!我同朋友顧住傾偈食得比較慢,每人食咗7隻。而家回想返都好想再encore,等遲吓十月中再去食爆膏嘅!

#togetda訂購有折

想食就快啲去預約啦:https://bit.ly/3gVblQ3

 

大家也來一起交流一下,留言或私訊我也可!

DolphinB的 Facebookhttps://www.facebook.com/dolphin.bluesky/

 

關於DolphinB:

喜歡海豚的DolphinB媽媽,幼兒教育一級榮譽畢業,以每人都「值得擁有」夢想的幸福生活態度而前進,喜歡分享生活點滴~曾做過:幼稚園老師、網絡平台編輯及公關,髮型用品代言人、現職全職媽媽及Freelance digital marketer。

 

DolphinB的email:cloudy_bluesky@yahoo.com.hk

instagram:DOLPHINBLUESKY

DolphinB Youtube

You can also find me in:

Blogspot】WeShare】【Ztyle】【BE

Baby Kingdom】【MamiBuy】【She.com

EsdLife】【presslogic  Mami】 【Girlssss

沒有留言:

張貼留言