2022年10月22日 星期六

秋冬點様保持皮膚水潤?一定要揀啱適合嘅保濕產品


 只要皮膚keep 住有水份,皮膚都會健康啲!最近試用:粉紅爆水啫喱!

佢就係CLINIQUE(首家由皮膚科醫生創立的著名化妝品牌 )推出的:第5代升級粉紅爆水啫喱 (100小時自我修護水嫩補濕啫喱)

它可以1秒舒緩保濕,就係你feel到一搽上去就吸收咗嘅感覺!而且100小時長效鎖水,源源不絕滲入水份嘅感覺。

 

質地非常清爽,一啲都無黏膩感。冇味道,單純重點保濕,用得好舒服!

 


成份有蘆薈益生酵活精萃,可以舒緩轉季敏感及乾燥。而100小時智能水循環科技,可以滲透肌底達 10 層,由於補充水份加上有效增強肌膚屏障,所以皮膚平衡健康!

購買網址: https://bit.ly/3Vfs1o0

配合埋:爆水珠珠精華 (深層特效水嫩補濕精華)使用,補水效果更加明顯。

 

佢蘊含無數細小粉紅爆水珠珠,即時提升肌底水份,令肌膚持久保濕72小時。

 


無油無酒精安全配方!質地輕盈清爽又不黏笠,啫喱一推開便變成水份,每逢秋冬就好驚會產生乾紋,亦都容易敏感,今次有咗呢個組合就唔驚啦。

用完佢哋之後肌膚水潤飽滿,化妝效果亦都好明顯,以往乾燥容易卡粉或者浮粉,而家呢個情況明顯改善。

【Clinique 100 小時自我修護水嫩補濕啫喱 售價: HK$390/50ml】

【Clinique深層特效水嫩補濕精華 售價: HK$420/48ml

網址: https://www.clinique.com.hk/

*產品由Clinique 及 Dear Beauty: www.dearbeauty.com.hk提供

 #CliniqueHK  #MoistureSurge #粉紅爆水啫喱 #1秒即時 #舒緩深層保濕

#100小時長效鎖水 #清爽質地 #無油配方 #‎Dearbeauty #DearbeautyHK



 

大家也來一起交流一下,留言或私訊我也可!

DolphinB的 Facebookhttps://www.facebook.com/dolphin.bluesky/

關於DolphinB:

喜歡海豚的DolphinB媽媽,幼兒教育一級榮譽畢業,以每人都「值得擁有」夢想的幸福生活態度而前進,喜歡分享生活點滴~曾做過:幼稚園老師、網絡平台編輯及公關,髮型用品代言人、現職全職媽媽及Freelance digital marketer。

DolphinB的email:cloudy_bluesky@yahoo.com.hk

instagram:DOLPHINBLUESKY

DolphinB Youtube

You can also find me in:

Blogspot】WeShare】【Ztyle】【BE

Baby Kingdom】【MamiBuy】【She.com

EsdLife】【presslogic  Mami】 【Girlssss

沒有留言:

張貼留言