2015年8月23日 星期日

抵食自助餐~任食肥美生蠔The Luxe@I Square



之前見到一班blogger去The Luxe食自助餐,

有大個部I Phone和手掌的生蠔,實在太好吸引!

上星期,我和老公都去了I Square的The luxe啦~~


其實我對生蠔就無乜喜好,因為腸胃不好,唔敢亂食,

你知啦,有時唔新鮮會食完不舒服。

不過,老公就好鐘意食~所以為了他開心,我都好開心地一齊去晚餐~


The Luxe的裝修外面看上去頗高級~

但自助餐價錢一點也不貴啊~

我們平日去,一位才$238,

加一後兩人都只係$500多少少~



食物由冷盤、熟食、沙律、甜品等等都有齊~

我最喜歡的是冷盤和甜品~




吸引的生蠔依然大大隻!


廚師說是日本的,蠔味好濃郁,新鮮又重海水味。

重點是不會腥~


老公DC仔話咁快就KO了8件生蠔!@@


其他海鮮都不錯,我喜歡~甜蝦,

三文魚非常厚切,食了3塊開始有點飽XD


熟食我喜紫薯蓉,薯蓉我吃得多,但紫薯蓉第一次吃。


甜甜的~好味道~

另外即煮的奄列一樣有水準!



甜品~~時間~~



一定要食綠茶木糠布甸、檸檬撻和豆腐花,


每樣我最少encore了2次~

味道好又不會膩,讚~



總結今次的自助餐之旅,以這個價錢,任食肥美生蠔,又有美味的甜品,我覺得好抵食啊~就算不大食的人都可以好快回到本。


沒有留言:

張貼留言