2015年12月2日 星期三

性價比高日本鞋:ORiental TRaffic 香港K11店開幕!



ORiental TRaffic巳經喺香港K11開設新分店!
好開心啊,以後喺尖沙咀行街都可以去睇鞋。



話說,我都有去新店盛大開幕禮,當日人氣實力女歌手JW王灝兒更演繹ORiental TRaffic 2015 秋冬系列鞋款。她唱一曲之餘也介紹了她為ORiental TRaffic 設計的一對鞋子。







秋冬店內,當然看一下長boot~





今季最喜歡ORiental TRaffic的高跟鞋款,款式又特別又靚,而且價錢不貴。有些高跟鞋內有鞋墊,非常舒服!



睇下我地3個,各自著住喜歡的款式。穿上高跟鞋就是更有女人味。



新店地址: 尖沙咀K11, Level B2, Shop B228 Tel:3170 2466

Facebook: https://www.facebook.com/ORiental-TRaffic-Hong-Kong-436481196473211/

我的email:cloudy_bluesky@yahoo.com.hk
我的Facebook:

沒有留言:

張貼留言