2017年10月16日 星期一

再食【靚牛】牛氣 Nabe Urawa



有左BB之後,唔知點解好鐘意食牛~
可能本身鐵質唔夠,本能反應知道自己要多吸收鐵質~XD
於是開始久不久就去搵靚牛食。
行街去開銅鑼灣,見到牛氣 Nabe Urawa在希慎開左分店,
記得上次去過尖沙咀分店,環境味道都好回味,
再去新分店試下~~~~~~
當晚是平日晚上,所以唔洗等位就可以進內。
入去時要先選食咩餐~
因為大肚嘛,當然想食好D~我要食最靚的牛肉!哈哈~~
所以要了最貴的極上澳洲和牛+海鮮餐,每人$388~




老公想食辣,所以加了$20要了一個鴛鴦湯底,



我就食我最愛的甜醬油湯。



一開始店員就把所以食物都送到桌上~
每樣小小試下好無味再叫~



雞同豬~



海鮮都是老公食了~佢話都好新鮮,
特別係鐘意大海蝦,好鮮甜。



挪威三文魚刺身大大厚切,
食得出是新鮮的味道。



第一碟牛是最優質的極上澳洲和牛,
份量重手,見到已經閃閃眼,因為雪花紋好靚!



入口牛味濃又甜,牛脂比例均勻,口感好正。
另外湯底已夠味,不用任何醬汁都已經非常美味。
食過極上澳洲和牛,再叫上另外三種,
包括:極上牛肩肉、嚴選澳洲和牛、嚴選美國牛肩肉。



當中美國牛肩肉係最有咬口的,
而最滑有化開感覺的是極上牛肩肉~
感覺好像食緊軟棉的牛肉,好味。
睇下火鍋配料,有呢D:



(呢粒丸好好味~~~)







混醬區:







不過今餐我主力食了好多牛,哈哈。
其他食物都好豐富,
沙律、前菜、壽司、湯、炸物...




飲品種類也好多:汽水、啤酒、特飲、茶、咖啡~
老公飲咖啡,我就飲水同茶。





最後食完都可以留肚食下甜品~





有兩款雪糕揀~



還有棉花糖~棉花糖想食可以找店員幫手:



全程晚餐都坐得好舒服,食物質素高,種類多,
另外一讚火鍋的用具,不會痴底影響食物,



還有計時器,幫助掌握火鍋時間



食完頭髮和衣服亦不會有好大油煙味。
下次會再來~~~^^



DolphinB的email:cloudy_bluesky@yahoo.com.hk
DolphinB的Facebook



You can also find me in:
Blogspot】WeShare】【Ztyle】【BE】【BeautyLife
ELLE】【She.com】【EsdLife】【cosmopolitan】【Ulifestyle

我的instagram是DOLPHINBLUESKY

沒有留言:

張貼留言