2017年10月22日 星期日

《懷孕一定要剪頭髮?》我的【新髮型】新生活

短髮VS長髮
話咁快,有咗海豚BB已經5個月~
肚仔開始feel 到有微微脹大,
為咗之後較易打理,唔想太多時間吹頭髮XD
另一方面都有小小私心想試下新髮型。
對上一次短髮已經是十幾年前的事,
不過那時我剪完之後,覺得自己好醜樣傷心左好耐嘅........

【短髮VS長髪】
短髮派:
有朋友告訴我,頭髮會和肚子裏的寶寶爭營養~
而且易打理,特別之後坐月餵奶也較方便,所以剪短好~
長髮派:
不過也有朋友告訴我,冇根據頭髮會和肚子裏的寶寶爭營養,
坐月時短髮餵奶更麻煩,因為扎不到頭髮,頭髮痴住頸唔舒服。

【我的結論】:
孕期時剪短頭髮方便打理,
特別是好攰會頂著大肚子不想吹頭這麼久。
這是我現在的狀況~
之後臨生B時,方便坐月餵奶就要看頭髮長度,
不長不短扎不到最好再剪一次,
如果長度可以札起就可不剪,
自行決定之後是否想留長髮啦。




講返今次剪髮,去了柴灣的【 Dry Cut Hair & Nail 】。
 來到柴灣剪髮因為有PR邀請我去他們的:
《擴展營業增設美甲服務慶祝開幕禮》~



在開幕日前我就先去了看擴展店鋪,還剪了頭髮啦~
一向貪靚的我,見到有美甲髮型鋪有得做埋美甲,係幾心動架。
可惜有BB唔做得~待生完之後再來吧。



修甲位整齊~



鋪頭係咁嘅:





 一邊剪髮同髮型師們有講有笑~
我想去剪頭髮的人都係想搵一個傾得埋又夾到自己的髮型師,
重點係要正確溝通到:自己想要什麼髮型和造型。
而這裡的髮型師都好nice,與及能夠理解我想要什麼~



最後剪出來的效果令我好滿意~
我的短髮是前長後短的:



前面可以修飾面型~
後面短就易打理~~~
以前好驚好驚短髮唔靚唔襯我,
記得中學時剪過短髮,喊左我成個星期XD
不過今次經過髮型師的意見同技術,
我放心同對這個髮型有信心好多。
最後新髮型~得到多朋友讚賞~~~~~哈哈(開心)
而我每日吹頭時間縮短左~又方便打理,好爽的感覺!



下面兩張可以見到後面長度較短:






【優惠】
因為擴展營業增設美甲服務慶祝活動,
依家不只要於活動期間參與指定消費,
即可獲得豐富獎賞,活動詳情可以去他們 Facebook睇:
DRY CUT HAIR SHOP Facebook
https://www.facebook.com/DRYCUTHAIRSHOP/



更多你可能有興趣的資訊:
剪髮及美甲服務短片:
https://youtu.be/GiGxY8v8QAc

如果成日造型同染髮,髮質好差,要睇下護理療程片:
https://youtu.be/s0t7CmeRO5c

地址:柴灣永利中心購物商場G48-49鋪
電話:6588 6175




關於海豚愛美生活日誌:


喜歡海豚的DolphinB,細個好鐘意畫公仔,上堂時會畫恐龍仔代表男朋友,至今已與"為食龍DC仔"中學相戀結婚,到現在懷有海豚寶寶。

我以每人都「值得擁有」夢想的幸福生活態度而前進。喜歡分享生活、家品佈置、畫畫、扮靚心得~曾是一位幼稚園老師、網絡平台編輯及公關,髮型用品代言人、現職Freelance digital marketer。


(網誌靚相由老公為食龍DC仔或DolphinB 拍攝~~~)






DolphinB的email:cloudy_bluesky@yahoo.com.hk

我的instagram是DOLPHINBLUESKY


You can also find me in:
Blogspot】WeShare】【Ztyle】【BE】【BeautyLife
Baby Kingdom】【MamiBuy】【ELLE】【She.com
EsdLife】【cosmopolitan】【Ulifestyle

DolphinB的Facebook

沒有留言:

張貼留言