2017年10月30日 星期一

孕味濃造型 (老公一樣Like) 懷孕5個月了!

懷孕, 孕, 孕味濃, 大肚, 大肚衫, 大肚look, 孕婦裝

懷孕快六個月,肚子越來越大。
如果你見到我右邊個「孕味濃」 Look唔好奇怪XD,
雖然 Blog/ FB/ IG 去event影嘅相都仲係有打扮,
但係平時我出街都係呢個樣。
因為貪靚,其實我唔係好想有人認得我個 Hea樣,
亦覺得好驚有人因為咁而唔鐘意自己
(應該係諗多左,因為事實唔係好多人留意你)

『現實係無論老婆變成點嘅樣,老公都係一樣咁愛佢同BB。』

懷孕令女人身體同心靈都有巨大轉變~
老公嘅支持同愛䕶實在好重要!!
喺度我要多謝一直陪著我嘅老公~~~~



關於海豚愛美生活日誌:


喜歡海豚的DolphinB,細個好鐘意畫公仔,上堂時會畫恐龍仔代表男朋友,至今已與"為食龍DC仔"中學相戀結婚,到現在懷有海豚寶寶。

我以每人都「值得擁有」夢想的幸福生活態度而前進。喜歡分享生活、家品佈置、畫畫、扮靚心得~曾是一位幼稚園老師、網絡平台編輯及公關,髮型用品代言人、現職Freelance digital marketer。


(網誌靚相由老公為食龍DC仔或DolphinB 拍攝~~~)






DolphinB的email:cloudy_bluesky@yahoo.com.hk

我的instagram是DOLPHINBLUESKY


You can also find me in:
Blogspot】WeShare】【Ztyle】【BE】【BeautyLife
Baby Kingdom】【MamiBuy】【ELLE】【She.com
EsdLife】【cosmopolitan】【Ulifestyle

DolphinB的Facebook

沒有留言:

張貼留言