2015年9月5日 星期六

【迪士尼黑色世界2015】詭城玩失蹤*全新戶外驚嚇~~有乜玩買食?


早幾日,DolphinB去了迪士尼黑色世界率先睇下有乜驚嚇野玩同野食。
今年迪士尼黑色世界主題係:詭城玩失蹤。首次帶給賓客全新的戶外「驚」歷!
跨越三個園區的「詭城」,包括迷離莊園、灰熊山谷及探險世界。
對我這種膽小的人,戶外唔知係咪無咁驚?




先來到迷離莊園,見到好多莊園裡跌蕩游離的怨魂邪靈


白色邪靈望著你,都唔好話唔心寒...



e~~有人拎著粒發光石出現!
原來係:「森林河流之旅 ─咒石迷蹤」


船長與「領航員」將帶領賓客尋找擁有神秘法力的「咒石」,但極有可能令大家迷失於叢林之中!上圖男人就係拎著「咒石」啦!不過發光又幾靚~~
講到我最驚,我覺得係:「詭迷灰熊山谷」
傳聞山谷曾經引發一班礦工和牛仔自相殘殺,無一生還。多年後,神秘的火車司機將每晚於「詭魂劇場」召喚好奇的賓客,慢慢道出牛仔與礦工的恩恩怨怨。
牛仔的感覺好「進激」,他們隔著門拍打都都心震了出來,所以也影不到相XD~
講完有乜好玩,睇下有乜萬聖節商品~~
先來萬聖節必定要出現的「怪誕城之夜」啊Jack~~(拍手拍手)


 Jack 和 鬼狗Zero的 Tsum Tsum一定好多人搶!


這隻Zero我也想擁有~~



再來一張Jack 全部的商品,有邊樣你想要?


米奇、米妮和 Duffy~呢?
我不少朋友都好鐘意Duffy,佢地見到實會尖叫:







接下來,瘋狂的萬聖節版Tsum Tsum也是必買之選~~







超過70款萬聖節主題商品,睇黎要親身去到先睇得曬!
最後,樂園內及兩間主題酒店餐廳將推出超過30款期間限定的萬聖節主題美食,
趣怪得來又好想放入口品嚐!



Baymax漢堡啊!!!











甜品和包點的造型最吸引我!
迪士尼黑色世界,一齊去詭城玩失蹤:
開放日期:10月2日起至10月31日(逢星期五至日)




沒有留言:

張貼留言